Njemački proizvođač automobila BMW lani je prodao 2,45 milijuna automobila, što je četiri posto manje nego godinu prije.
Potražnja je bila posebno slaba u Kini, a BMW je u drugoj polovici godine također bio pogođen privremenim prekidima opskrbe, koji su bili uzrokovani problemima s kočionim sustavom.
Pod markom BMW prodano je 2,2 milijuna automobila, što je 2,3 posto manje nego prethodne godine. Osim istoimenog brenda, BMW grupaciju čine i Mini i Rolls-Royce. Pod markom Mini prodano je 245.000 automobila, što je 17 posto manje nego godinu prije, a pod markom Rolls-Royce 5712 automobila, što predstavlja pad od 5,3 posto.
Najveći pad prodaje zabilježen je u Kini, gdje je isporučeno 715.000 automobila odn 13 posto manje nego prethodne godine. U Kini, koja im je nekoć bila unosno tržište, problema su imali i drugi njemački proizvođači automobila. Kineski konkurenti poboljšali su svoju ponudu i postaju sve konkurentniji, a zbog niskog gospodarskog rasta u Kini je smanjena i potražnja za stranim automobilima.
BMW je malo povećao broj isporuka u SAD-u i Europi. Proizvođač je također zabilježio veći rast prodaje električnih vozila nego mnogi njegovi njemački konkurenti, koji se bore za ostvarivanje profita na tržištu električnih vozila.
BMW je zabilježio porast od 13,7% u prodaji električnih vozila, prodavši 427.000 u 2024. godini. Voditelj prodaje Jochen Goller danas je izrazio uvjerenje da će se taj rast nastaviti i ove godine.