Cijene rastu u gotovo svim uslugama, a građane najviše muče troškovi hrane. O visokim cijenama, inflaciji, pritiscima izvana, ali i planovima za budućnost hrvatskog prehrambenog diva govorila je predsjednica uprava Podravke Martina Dalić
Dalić je rekla da Podravka ove godine nije dizala cijene i trenutno nema takve planove. Ipak, objasnila je da situacija na tržištu nije povoljna.
- Poslovno okruženje je nepovoljnije nego što je bilo ne prije godinu dana, nego i prije šest mjeseci. Velika je nesigurnost na tržištu u svim zemljama u koje izvozimo, a u polovini njih vidimo pad trgovine na malo u odnosu na prošlu godinu. Uočavamo i pad kupovne moći, strah potrošača. Svi ovi geopolitički događaji pridonose nesigurnosti i drugačijim uvjetima poslovanja', rekla je Martina Dalić u Dnevniku Nove TV.
Objasnila je da se i u Hrvatskoj osjeti strah kod građana.
- Naša statistika je bolja nego u značajnom broju država srednje Europe, ali vidi se oprez i efekti bojkota. Bio je prisutan i oprez o potrošnji u vrijeme Uskrsa. Nije logično očekivati potrošački optimizam kada ljudi svakodnevno gledaju vijesti o ratnim sukobima', kazala je.
Građani su se znali žaliti na neujednačenost cijena Podravkinih proizvoda u Hrvatskoj i drugim državama. Dalić objašnjava da se na tom problemu radilo, ali napominje i da proizvođač ne može utjecati na krajnju cijenu na polici. 'To je pitanje marži trgovaca i visine poreza', rekla je.
Navela je i da imaju velike planove za svoj novi agrobiznis.
- Više to nisu samo planovi jer su već u provedbi. Dovršena je modernizacija mehanizacije, planiraju su se investicije u navodnjavanje, nove farme, modernizacija i mehanizacija govedarskih farmi...Cilj svih tih investicija je povećanje proizvodnje, a glavni strateški cilj je rast prodaje i poslovanja', rekla je Dalić.