Donald Trump najavio je 8. prosinca lansiranje svoje muške kolonjske vode i ženskog parfema "Fight Fight Fight" na svojoj platformi društvenih medija Truth Social, koristeći fotografiju u stilu memea na kojoj su on i prva dama Jill Biden za promociju mirisa.
S Trumpovom tipičnom zlatnom shemom boja u cijelom brendiranju, malo je detalja o tome kako mirisi mirišu. Opis ženskog mirisa jednostavno kaže da ima "nježne cvjetne note i provalu citrusa", dok je muški opisan kao "poziv u bočici".
U međuvremenu, kolonjska voda i parfem “Victory 45”, s bočicom kolonjske vode koja prikazuje zlatnu bistu Trumpove glave, označeni su kao rasprodani na Trumpovoj stranici mirisa nakon što su ranije ove godine prodani putem stranice Trump Sneakers.
Ovo nije prvi put da je Trump u biznisu s mirisima. U Bloombergovoj recenziji njegove kolonjske vode "Success" iz 2012. u to je vrijeme pisalo da je mirisala poput "lijepe vode za pranje tijela za muškarce". Godine 2004. lansirao je “Donald Trump: The Fragrance” kroz ugovor o licenciranju s tvrtkama Estée Lauder, piše BOF.
Na stranici s često postavljanim pitanjima, web stranica Trump Fragrances navodi da mirisi nisu povezani s Trumpovom političkom kampanjom. Tvrtka navedena kao kontakt za Trump Fragrances ista je kao i ona povezana s Trumpovim brendom tenisica, 45Footwear, LLC, čija je adresa navedena u Wyomingu. Partneri u proizvodnji i tko je vlasnik LLC nisu otkriveni. U opisu stoji da "45Footwear koristi ime, lik i sliku Donalda J. Trumpa pod plaćenom licencom CIC Ventures LLC."
CIC Ventures LLC u vlasništvu je The Donald J. Trump Revocable Trust i zaradio je više od 5 milijuna dolara prodajom knjiga, prema Trumpovim obrascima za financijska izvješća za 2024. objavljenim u kolovozu.
Adresa u Wyomingu je ista navedena za tvrtku koja je osigurana za Trumpov brend satova, TheBestWatchesOnEarth LLC. CNN-ova istraga o satovima iz listopada 2024. nije uspjela pronaći detalje o tome gdje se proizvode ili tko je vlasnik tvrtke.