Kardashian ima neto vrijednost od 65 milijuna dolara, prema procjeni Celebrity Net Wortha.
Kardashian je izgradila svoje carstvo od obiteljskog reality TV showa, partnerstva na društvenim mrežama i brendovima te svoje linije odjeće, piše Investopedia.
Što donosi Khloud?
Kardashian, koja je zaradila milijune kao poduzetnica i reality zvijezda, nedavno je pokrenula Khloud, brend proteinskih kokica. Napravljen je od kukuruza iz Nebraske i ima 7 grama proteina po porciji, prema web stranici brenda. Khloud, koji će biti pokrenut u Targetu, a na svojoj web stranici 29. travnja, među svojim investitorima navodi Serena Ventures teniske legende Serene Williams i agenciju za talente WME, prema TechCrunchu.
„Ovo je samo početak onoga što se nadam da će Khloud biti“, rekla je Kardashian za People.
Prema Celebrity Net Worthu, Kardashian ima procijenjenu neto vrijednost od 65 milijuna dolara. Kardashian je tijekom godina izgradila svoje carstvo zajedno sa svojom obitelji, s hit reality TV showom, Keeping Up With the Kardashians, i poslovima koji uključuju liniju odjeće i partnerstva s brendovima.
Kako je Khloé Kardashian zaradila milijune
Kardashian je stekla slavu zajedno sa svojim sestrama Kim, Kourtney, Kylie i Kendall Jenner te njihovom majkom Kris Jenner, s kojom se pojavila u Keeping Up. Četrdesetogodišnja zvijezda je najmlađa od sestara Kardashian, Kim i Kourtney, ali starija od Kylie i Kendall Jenner.
Reality show emitiran je na E!-u 20 sezona; prema TMZ-u, Kardashiani su potpisali ugovor s mrežom vrijedan 150 milijuna dolara za posljednjih pet sezona. U intervjuu, Kris Jenner je rekla Ellen Degeneres da se novac od showa ravnomjerno dijeli među obitelji.
Khloé je zarađivala oko 4,5 milijuna dolara po sezoni kada se emisija emitirala na E!-u, a bila je i izvršna producentica emisije.
Godine 2021. obitelj je pokrenula još jednu reality TV emisiju na Huluu, Kardashiani. Prema Varietyju, ugovor je Kardashian-Jennerima donio deveteroznamenkastu plaću koju su ravnomjerno podijelili. Khloé je također izvršna producentica emisije.
Zvijezda je nedavno najavila da pokreće spin-off reality seriju o Kardashianima pod nazivom "Calabasas Behind the Gates" koja će se fokusirati na prijatelje i susjede poznate obitelji.
Kardashian je 2016. godine suosnovala odjevni brend Good American zajedno s britanskom poslovnom ženom i poduzetnicom Emmom Grede, koja je suosnovala nekoliko drugih Kardashian tvrtki, uključujući Kiminu liniju donjeg rublja za oblikovanje tijela Skims i Krisin brend sredstava za čišćenje Safely.
Good American, brend koji se fokusira na inkluzivnost veličina, ostvario je prodaju od 200 milijuna dolara u 2022. godini, prema Entrepreneuru. Brend ima vodeću trgovinu u Los Angelesu i prodaje se putem web stranice tvrtke i kod trgovaca kao što su Nordstrom, Bloomingdaleov Saks Fifth Avenue i Macy's.
Partnerstva i društveni mediji
Kardashian također zarađuje milijune na društvenim mrežama. Kardashian zarađuje otprilike 1,8 milijuna dolara po sponzoriranoj objavi na Instagramu, prema procjeni tvrtke za marketing na društvenim mrežama Hopper's 2024 Instagram Rich List.
Kardashian je surađivala s brendovima kao što su Fabletics, Kylie Cosmetics, KKW Fragrance i drugi. Kardashian je lansirala vlastiti prepoznatljivi parfem, XO Khloé, u prosincu 2024. godine, u partnerstvu s Luxe Brands.