U sklopu konferencije održan je i okrugli stol na temu Leadership, komunikacija i promjena u kojemu su sudjelovali: prof. dr. sc. Darko Tipurić (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / predsjednik Hrvatskog društva ekonomista), dr. Jon White (Henley Business School, University of Reading), Marko Jurčić (Hrvatska udruga poslodavaca, direktor Odjela za politike EU i međunarodne poslove) i Dario Markas (Večernji list, zamjenik glavnog urednika / glavni urednik online izdanja). Okrugli stol moderirali su doc. dr. sc. Dina Tomšić (pročelnica Odjela za poslovnu ekonomiju, Veleučilište Edward Bernays) i doc. dr. sc. Dejan Gluvačević (pročelnik Odjela za komunikacije, Veleučilište Edward Bernays).
Sudionici okruglog stola zaključili su kako zapravo ima vrlo malo istinskih lidera te da je potrebno educirati i stvarati nove lidere. Stoga su studentima poručili da ulažu u sebe, budu hrabri, svaki dan nauče nešto novo te da je komunikacija ključna u svakom pogledu. Govornici su posebno istaknuli kako moć ne smije nikada biti cilj, pravi lider mora komunicirati sa svim svojim zaposlenicima, članovima tima te voditi tako da ih motivira da zajedno ostvaruju ciljeve.
„Najbolje lidere, one koje smatramo pokretačima, obilježava integritet, sposobnost socijalnog kapitala, sposobnost donošenja odluka, ali i ono što je puno važnije, sposobnost stvaranja vizije koju će slijediti njihovi članovi tima. Lideri potiču programe, okupljaju i stvaraju pretpostavke za izgradnju budućnosti organizacija i kolektiva u kojima jesu“, naglasio je prof. dr. sc. Darko Tipurić.
Govornici okruglog stola dotaknuli su se i promjena, napretka tehnologije i načina na koji AI tehnologija utječe na liderstvo, ali i komunikaciju te medije. Zaključili su kako su AI alati korisni ako ih se bude koristilo na pravi način mogu potaknuti kreativnost te pomoći u obavljanju posla, ali su spomenuli i opasnosti od fake vijesti te deep fake video sadržaja, pri kojima treba biti posebno oprezan.
„Mediji se konstantno moraju prilagođavati, kao i svi drugi, novim tehnologijama pa tako i AI tehnologiji te novim načinima rada. Pozitivno je to da ako se držimo osnovnih pravila profesije, posebno u novinarstvu, onda nećemo imati problema te ćemo izbjeći zapreke koje su svakim danom sve mnogobrojnije. Uz to moramo ulagati u obrazovanje kako bi sutra mogli parirati na tržištu“, zaključio je Dario Markas.
„Gospodarstvo u Hrvatskoj se mijenja u potpunosti, rastemo iz malih, obiteljskih tvrtki u velike te se suočavamo s velikim problemom puštanja velikih, jakih vođa koji su usmjereni na osobnosti, prema onima koji će biti usmjereni na korist tvrtke i rast poslovanja i zaposlenih. Upravo to je najveći izazov te tu imamo najveću potrebu mladih ljudi, studenata i stručnjaka da prihvate i donesu te promjenu u liderstvu“, zaključio je Marko Jurčić.
Drugi dio konferencije bio je posvećen izlaganjima prijavljenih znanstvenih i stručnih radova. Sudionici su se imali priliku upoznati s najnovijim istraživanjima i trendovima koji će doprinijeti stvaranju održivih i uspješnih organizacija i društava u vremenima brze promjene.
Radovi predstavljeni na konferenciji imaju priliku biti objavljeni u jednom od renomiranih časopisa poput Business Systems Research Journal, Medijske studije te Communication Management Review. Ova prilika pruža izlagačima mogućnost da njihovi radovi dosegnu široku publiku, doprinoseći daljnjem razvoju znanstvenih spoznaja i stručnosti u području komunikacijskih znanosti i vodstva.
Komunikacijski partner konferencije Bernays Forum 2023. je agencija Millenium promocija, a pokrovitelji konferencije su Groupama osiguranje, Catering Kvatrić i CineStar Cinemas Hrvatska.