McDonald's se nada da će novi jelovnik vrijednosti ponovno pridobiti kupce koje su obeshrabrile njegove više cijene.
U petak je lanac brze hrane predstavio jelovnik "McValue", novu, jeftinu kategoriju koja će se pojaviti u američkim restoranima 7. siječnja 2025. Popularni obrok od 5 dolara, predstavljen ranije ove godine, bit će središnji dio.
Veća vrijednost
Jelovnik će također sadržavati novu opciju "Kupi jedan, dodaj jedan za 1 dolar" koja uključuje doručak.
McDonald's pokušava ponovno pokrenuti rast nakon nekoliko loših kvartala. Percepcija vrijednosti lanca oslabila je među njegovim kupcima koji su svjesni poskupljenja jer je prosječna cijena njegovih menija porasla oko 40% u posljednjih pet godina, u skladu s rastućim troškovima, prema tvrtki.
„Kada je riječ o vrijednosti, znamo da ne postoji univerzalna veličina za sve. Blisko smo surađivali s našim primateljima franšize kako bismo stvorili novu platformu koja će našim kupcima omogućiti da definiraju vrijednost prema vlastitim uvjetima,” izjavio je Joe Erlinger, predsjednik McDonald’sa u SAD-u.
Lanac je nešto napredovao prije nego što je izbijanje E. coli u listopadu uzrokovalo pad prodaje i prometa. McDonald's je prošlog tjedna objavio da upumpava 100 milijuna dolara u marketing i pomoć franšizama koje su najviše pogođene zdravstvenim strahom.
Potez važan zbog imidža
Također na jelovniku McValuea nalazi se više ponuda unutar aplikacije, plus ponuda lokalne hrane i pića koju organiziraju primatelji franšize.
Nacionalno predstavljanje McValuea pomaže "poboljšati širu sliku McDonald'sa kao brenda usmjerenog na vrijednosti", prema Davidu Henkesu, višem direktoru u Technomicu, istraživačkoj i konzultantskoj tvrtki u prehrambenoj industriji.
“Promet u restoranima i dalje je pod izazovom, a ovo doista predstavlja liniju razmišljanja da će vrijednost i dalje biti važna za potrošače u doglednoj budućnosti”, rekao je za CNN.
"Inflacija je i dalje visoka, a stvaranje strukturiranije, dugoročne platforme vrijednosti govori mi da McDonald's doista vidi priliku u udvostručenju svoje usredotočenosti na potrošače koji su orijentirani na proračun."
Nova kategorija jelovnika najveća je novost McDonald'sa usmjerena na vrijednost od 2018., kada je neke artikle postavio na cijene od 1 do 3 dolara.
Ali jelovnik u dolarima pokazao se relativno nepopularnim u usporedbi s daleko uspješnijim obrokom u vrijednosti od 5 dolara, koji je uveden ovog ljeta. Potrošači nisu nužno kupovali jeftinu hranu koliko žele više za svoj novac.
U konačnici, inflacija je skoro izbrisala artikle koji se nalaze na donjem kraju te cjenovne razine. McValue će zamijeniti ono što je od njega ostalo.