Posao s dječjim igralištima u Cumbriji planira se proširiti u Hrvatsku nakon što je u Europi zabilježena velika potražnja za njegovom opremom.
Izgrađen na devet generacija obiteljskog iskustva u drvnoj i čeličnoj industriji, Playdale je osnovan 1978. nakon molbe lokalnoj župi da unaprijedi opremu zajedničkog igrališta što je rezultiralo time da su Jack i John Croasdale primijenili svoju građevinsku stručnost i uzeli stvari u svoje ruke.
Globalno širenje
Ključna za uspjeh tvrtke bila je potražnja za robusnim i održivim proizvodima koji mogu uspjeti u surovim okruženjima, što je Playdale ubrzo otkrio da nije usmjereno samo na UK. Nakon što je iskoristio prilike za globalni izvoz i shvatio međunarodni apetit za kvalitetnom britanskom proizvodnjom, Playdale je 2009. počeo izvoziti na europska tržišta.
Danas je tvrtka Haverthwaite uspješno izgradila 26.000 igrališta samo u Ujedinjenom Kraljevstvu i proširila svoju distributersku mrežu na 52 izvozna tržišta uključujući Švedsku, Mađarsku, Rumunjsku, Poljsku, Španjolsku i Njemačku da spomenemo samo neke.
U suradnji s Odjelom za poslovanje i trgovinu, Playdale Playgrounds bio je dio nacionalne kampanje „Proizvedeno u Cumbriji, prodano svijetu” i proglašen je jednim od osnivača odjela u izvoznim šampionima. Posao koji je Playdale obavio Ured kabineta istaknuo je kao primjer najbolje prakse tijekom Brexita, a od tada su samo rasli.
Predsjednik Playdalea, Barry Leahey MBE, rekao je: “Djeca se imaju pravo igrati u cijelom svijetu i bez obzira gdje se nalazili, uvijek će postojati potražnja za zabavom. Ono što me se iznenadilo jest koliko je izvoz bio lak i volja onih u inozemstvu da posluju s nama, jer se čini da postoji stvarna potražnja za visokokvalitetnim britanskim inženjeringom i proizvodnjom. Očito je da su različita tržišta u različitim vremenskim okvirima i za nas je bilo važno stati na teren kako bismo razumjeli kulturološke razlike u razvoju dječjih navika i potreba. Oduševljeni smo što smo Hrvatsku dodali na naš popis izvoznih tržišta i potaknuo bih druge koji razmišljaju o izvozu da se odvaže i učine to, ne samo zato što je zabavno, već i zato što u Europi postoji velika prilika.
Rast izvoza
Playdale Playgrounds samo je jedno od mnogih britanskih poduzeća koja izvoze u Europu, pridonoseći ukupnom izvozu od 352,3 milijarde funti u regiju od lipnja 2023. do lipnja 2024.
Ovog Tjedna međunarodne trgovine, koji traje od 11. do 14. studenog, Odjel za poslovanje i trgovinu potiče sve tvrtke koje su zainteresirane za proširenje ili pokretanje svojih globalnih operacija da prisustvuju besplatnim radionicama i seminarima. Podaci sponzora ITW-a, Santander's Trade Barometer Report, pokazuju da se udio poduzeća koja trguju na međunarodnoj razini i koja vide prilike za rast na europskim tržištima u sljedećih nekoliko mjeseci povećao – u Njemačkoj s 20% na 23%, a u Francuskoj s 15% na 19 %.
Ministar izvoza, Gareth Thomas: “Naša misija je rast gospodarstva. Važan dio toga je korištenje Tjedna međunarodne trgovine za povećanje izvoza diljem Europe i ponovno postavljanje odnosa s našim najbližim susjedima na kontinentu.
“Nevjerojatno je vidjeti uspjeh Playdalea diljem svijeta i njegovu kontinuiranu ekspanziju. Europsko tržište nudi veliku potražnju za ovim vještinama i potičemo sve tvrtke da to iskoriste."