Nord Mobil je od osnutka 2013. proizveo više od 3.000 mobilnih kućica, pretežito namijenjenih profesionalnoj uporabi u turističkoj industriji. Usredotočenost na kvalitetu mobilnih kućica, koje odlikuju atraktivne vizure i dizajnerski uređeni interijeri, uz vrhunsku izvedbu i materijale, prepoznali su kupci poput Valamar Riviere, Maistre, Plave Lagune, Imperiala Rab, Mediteran kampa, Adriatic Kampova, Lošinjske plovidbe – turizam te drugih ključnih igrača na domaćem turističkom tržištu. U inozemstvu Nord Mobilove kućice prodaju se u Njemačkoj, Mađarskoj, Švedskoj. Poseban naglasak je na tržištu Austrije, gdje je kamping u stalnom razvoju i porastu, pa na njemu Nord Mobil ostvaruje 15 posto ukupnih prihoda.
„Iznimno me raduje ulaganje u uspješnu i inovativnu kompaniju poput Nord Mobila, koja već sada dominira domaćim tržištem i pokazuje potencijal za snažno širenje na međunarodnim tržištima. Put rasta je put na kojem želimo vidjeti Nord Mobil i na kojem kompanija može računati na snažnu potporu Prosperus Growtha. Proizvod Nord Mobila u velikom postotku je izrađen od prirodnih materijala europskog podrijetla, a društvo je certificirano za zahtjevne ekološke standarde, što su sve vrijednosti koje Prosperus Growth s ponosom podupire u ovoj investiciji.“, izjavio je povodom zatvaranja transakcije Joško Miliša, član Uprave Prosperus-Investa, društva koje upravlja fondom Prosperus Growth.
Nord Mobil d.o.o. sa sjedištem u Samoboru na svoje dvije lokacije sa 7.500 m2 proizvodnih hala zapošljava stotinjak radnika, uglavnom lokalnih stanovnika sa samoborskog područja. Predan je očuvanju lokalne zajednice i hrvatske proizvodnje, a nastao je odvajanjem od društva koje je prije toga imalo tri desetljeća tradicije u proizvodnji. Kompletna Nord kućica, od šasije do interijera, vlastita je proizvodnja samoborske tvrtke, izrađena bez upotrebe prefabriciranih gotovih elemenata.
Foto: Promo
„Sebe doživljavamo u prvom redu kao hrvatskog proizvođača usmjerenog na vrhunsku kvalitetu mobilnih kućica. Uvijek težimo nadmašiti očekivanja kupaca i postaviti nove standarde u industriji, ali smatramo brigu za lokalnu zajednicu i domaću proizvodnju najvećim vrijednostima. O tome svjedoči i činjenica da je većina djelatnika u društvu zaposlena duže od 10 godina, a ima ih i koji su s nama dulje od 25 godina. Iznimno smo zadovoljni realizacijom ove investicije, za koju smo se odlučili jer smo uvjereni kako će nam Prosperus Growth dati novi poticaj u poslovanju kako bismo dalje rasli i razvijali se te osvajali nova tržišta“, naglasio je Nikola Nastav, direktor društva Nord Mobil.
Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth s privatnom ponudom, u kojem je od ulagača prikupljeno više od 59 milijuna eura, novost je na hrvatskom financijskom tržištu, a kroz program CROGIP podržali su ga Europski investicijski fond (EIF) i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR) investirajući 49,99 posto ukupnog kapitala fonda. Fond je realizirao više investicija usmjerenih na IT, izdavaštvo, hospitality, a ovo je prvi iskorak fonda u industrijsku proizvodnju.