VF Corp, kompanija koja u svom okrilju ima poppularne Vans tenisice, ostvarila je odlične kvartalne rezultate.
Tvrtka je nadmašila procjene prodaje u drugom tromjesečju, zahvaljujući uzastopnom poboljšanju svog poslovanja izravno s potrošačima i manje zaliha, što je dovelo do porasta njezinih dionica za oko 16% nakon zatvaranja trgovine, piše CNBC.
Strategija preokreta izvršnog direktora Brackena Darrella, uključujući imenovanje izvršnih direktora kao što je Sun Choe koja je postala globalna predsjednica brenda Vans, prodaja njegove marke ulične odjeće Supreme počela je pokazivati snažniji rast u Kini, a zatim u Americi i EMEA.
Tromjesečni prihod VF Corpa porastao je za 9% u Kini, na bazi konstantne valute, u usporedbi s povećanjem od 4% u razdoblju od prije godinu dana.
Prihodi tvrtke pali su 6% na 2,76 milijardi dolara u odnosu na prošlu godinu, nadmašivši procjene analitičara od 2,71 milijarde dolara, prema podacima koje je prikupio LSEG.
Marže tvrtke nastavile su se poboljšavati zahvaljujući inicijativama čišćenja zaliha — kao što su povećane promocije i popusti — primijenjenim u prethodnim tromjesečjima, čak i usprkos sve većem ponovnom ulaganju u poslovanje.
Tromjesečna bruto marža VF Corpa porasla je za 120 baznih bodova na 52,2%.
Na prilagođenoj osnovi, VF Corp je objavio dobit od 60 centi po dionici, u usporedbi s procjenama analitičara od 37 centi po dionici.
Peers Deckers Outdoor, Gap i Abercrombie & Fitch također su zabilježili porast potražnje za svojom modernijom odjećom i obućom.
Analitičari iz Guggenheim Securitiesa primijetili su ranije ovog mjeseca da bi VF Corp mogao zabilježiti uzastopno poboljšanje veleprodaje tijekom 25. fiskalne godine, jer se očekuje da će trgovci na malo povećati narudžbe za The North Face i Vans tijekom proljetne sezone.