Ovo su Toyotini rezultati za rujanski kvartal u usporedbi s prosječnim procjenama LSEG-a:
Prihod: 12,38 bilijuna jena (oko 81 milijarda dolara) u odnosu na 12,18 bilijuna jena
Operativna dobit: 834 milijarde jena u odnosu na 863,1 milijardu jena
Najveći svjetski proizvođač automobila po obujmu prodaje izvijestio je o padu dobiti od gotovo 28% u odnosu na prethodnu godinu, dok su prihodi porasli za više od 8%.
Tvrtka je objavila rezultate za 6 mjeseci - od travnja do rujna - a kvartalne brojke izračunao je CNBC, na temelju izjave tvrtke i podataka LSEG-a.
Toyota je revidirala svoju prognozu operativne dobiti za cijelu financijsku godinu koja završava u ožujku na 3,4 bilijuna jena, u odnosu na ranije predviđenih 3,2 bilijuna jena.
„Unatoč utjecaju američkih tarifa, snažna potražnja, podržana konkurentnošću naših proizvoda, dovela je do povećanja obujma prodaje uglavnom u Japanu i Sjevernoj Americi te je proširila profit u lancu vrijednosti“, rekla je Toyota u izvješću o zaradi.
Tvrtka je izjavila da će se nastaviti fokusirati na povećanje obujma prodaje, smanjenje troškova i širenje profita u lancu vrijednosti.
Dobit tvrtke pala je drugo tromjesečje zaredom otkako su Sjedinjene Države u travnju uvele „recipročne“ tarife. Tokio je u srpnju sklopio trgovinski sporazum s Washingtonom, snizivši tarife na svoj izvoz u SAD na 15% s 25% koliko je prvotno predložio predsjednik Donald Trump. Carine od 15% stupile su na snagu 7. kolovoza.
Japanske isporuke automobila u SAD zabilježile su oštar pad u smislu vrijednosti, s padom izvoza od 24,2% u rujnu, što je nešto manje u usporedbi s padom od 28,4% u kolovozu.
Po prodaji jedinica, Toyota je nastavila pokazivati snažnu globalnu potražnju. Tvrtka je nedavno izvijestila da je prodaja vozila, uključujući luksuzni brend Lexus, dosegla 5,3 milijuna u devet mjeseci do rujna, što je porast od 4,7% u odnosu na prethodnu godinu.