Tvrtka, koja se općenito smatra barometrom globalne trgovine, izvijestila je o preliminarnoj osnovnoj zaradi prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) od 2,3 milijarde dolara za lipanjski kvartal.
To je porast od oko 7% u odnosu na 2,14 milijardi dolara u istom razdoblju prošle godine i iznad 1,97 milijardi dolara koliko su analitičari očekivali u anketi LSEG-a.
Maersk je podigao svoje financijske smjernice za cijelu 2025. godinu, ukazujući na otporniju tržišnu potražnju izvan Sjeverne Amerike. Sada predviđa rast volumena globalnog tržišta kontejnera između 2% i 4%, u odnosu na prethodnu prognozu od -1% i 4%.
„U ovom trenutku očekuje se da će poremećaji u Crvenom moru trajati cijelu godinu“, napomenula je tvrtka.
Rezultati dolaze dok se brodarska industrija priprema za novo doba složene trgovine, a američki predsjednik Donald Trump uveo je više carinske stope između 10% i 50% za desetke trgovinskih partnera.
Nove sveobuhvatne carine američkog predsjednika stupile su na snagu u četvrtak, a Trumpova administracija nastoji preoblikovati globalni trgovinski sustav u korist Amerike.
Glavni trgovinski partneri, poput Ujedinjenog Kraljevstva, Japana i Južne Koreje, osigurali su dogovore o nižim carinama od onih najavljenih početkom travnja. Europska unija također je postigla okvirni sporazum o smanjenju carina na većinu robe EU na 15%.
Druge zemlje su više pogođene Trumpovim trgovinskim ratom. SAD je uveo carine od 50% na robu iz Brazila, 39% na Švicarsku, 35% na Kanadu i 25% na Indiju.