Microsoft je nakon višesatnog zastoja riješio globalni prekid zbog kojeg deseci tisuća nisu mogli pristupiti e-pošti i drugim aplikacijama.
Microsoft je u subotu navečer priopćio da je usluga ponovno uspostavljena nakon prekida rada zbog kojeg deseci tisuća korisnika nisu mogli pristupiti svojim Outlook računima e-pošte i drugim programima.
Više desetaka tisuća ljudi pogođeno
"Istražujemo problem u kojem korisnici možda neće moći pristupiti značajkama i uslugama Outlooka," Microsoft 365 Status, službeni Microsoftov račun za incidente usluge 365, stoji u objavi na X.
Usluge kao što su Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Microsoft Teams, Microsoft 365 i Microsoft Azure prijavljene su u prekidu rada oko 15:30. ET. Više od 37.000 pojedinaca prijavilo je prekid rada Outlooka, a otprilike 24.000 prijavilo je prekid rada usluge 365 tehnološke tvrtke, prema Downdetectoru, dok je otprilike 150 korisnika prijavilo da im Teams računi ne rade.
Ispadi su bili najviše koncentrirani u područjima New Yorka, Chicaga i Los Angelesa, prema izvješćima Downdetectora.
Korisnici su također preplavili stranicu društvenih medija X žaleći se na nemogućnost pristupa svojoj Outlook e-pošti, što je izazvalo zabrinutost zbog globalnog ispada Microsofta.
Ažuriranje uspjelo
Microsoft je na svojoj stranici za ažuriranje ispravnosti usluge izvijestio da je tvrtka rekla: "Sve radi."
U ažuriranju statusa Microsoft 365 objavljenom na X, tvrtka je rekla "da je potvrdila da je usluga vraćena."
Tvrtka nije odgovorila CNBC-u na zahtjev za komentar.