Švicarska tvrtka zadržala je svoje izglede za 2025. godinu, rekavši da i dalje očekuje poboljšanje organskog rasta prodaje u usporedbi s 2024. godinom i procjenjuje temeljnu maržu operativne dobiti od trgovanja na ili iznad 16%.
Organski rast prodaje, koji isključuje utjecaj valutnih kretanja i akvizicija, porastao je za 2,9% u prvoj polovici godine koja je završila 30. lipnja, rekao je Nestle. Analitičari su predviđali prosječni organski rast prodaje od 2,8%.
Ukupna prijavljena prodaja smanjila se za 1,8% na 44,2 milijarde švicarskih franaka (55,79 milijardi dolara), u usporedbi s očekivanjima analitičara od 44,6 milijardi franaka. Nestle je rekao da to uključuje negativan utjecaj deviza od 4,7%, s obzirom na značajno jačanje švicarskog franka.
Izvršni direktor Laurent Freixe u izjavi je rekao da Nestlé poduzima korake za rješavanje problema poslovnih ćelija koje ne uspiju, a također se usredotočuje na osvajanje premium brendova u poslovanju s vitaminima, mineralima i dodacima prehrani.
„Pokrenuli smo strateški pregled naših neučinkovitih mainstream i vrijednosnih brendova, uključujući Nature's Bounty, Osteo Bi-Flex, Puritan's Pride i američku privatnu marku, što bi moglo rezultirati prodajom tih brendova“, rekao je Nestlé.