Nakon gotovo godinu dana čekanja, korisnici Amazona (AMZN) sada mogu kupiti vozilo Hyundai (HYMTF) putem online trgovca.
Počevši od danas, kupci automobila na Amazonu u 48 gradova, uključujući New York, Los Angeles i Chicago, mogu "pretraživati, naručivati, financirati i planirati preuzimanje" novog Hyundaija od lokalnih trgovaca koji sudjeluju izravno na Amazonovoj web stranici ili aplikaciji.
Najveća prednost usluge Amazon/Hyundai je mogućnost "transparentnog određivanja cijena unaprijed", rekao je Amazon, bez skrivenih troškova kao što su naknade za dokumente ili opcije instalirane od strane trgovca koje razbjesne većinu kupaca automobila.
"S Amazon Autosom donosimo jednostavnost i lakoću koju kupci očekuju od Amazona u kupnju automobila, jednu od njihovih najvećih kupnji, dok trgovcima nudimo novi kanal za povezivanje sa širokom publikom", rekao je Fan Jin, globalni voditelj Amazon Autosa. . "Uzbuđeni smo što imamo Hyundai kao našeg ekskluzivnog partnera za lansiranje i radujemo se što ćemo poželjeti dobrodošlicu više marki i proširiti naš izbor na kupce kako program raste."
Osim pregledavanja lokalnih novih Hyundai inventara i dovršavanja kupnje putem interneta s unaprijed utvrđenom cijenom, korisnici mogu dobiti "trenutačnu procjenu" i zamijeniti svoj postojeći automobil za kupnju novog Hyundaija. Amazon je rekao da korisnici mogu osigurati financiranje putem usluge ili platiti u cijelosti ako žele.
"Surađujemo s trgovcima i robnim markama kako bismo redizajnirali kupnju automobila - čineći je transparentnijom, praktičnijom i prilagođenijom kupcima", rekao je Jin.
Dok usluge poput CarMax (KMX) i Carvana (CVNA) kupcima omogućuju kupnju automobila putem interneta, ove stranice nude samo rabljena vozila, a ne nova. Postoje proizvođači automobila poput Tesle (TSLA) i Polestara (PSNY) koji su izbjegli model zastupstva u korist prodajnih salona u vlasništvu tvrtke; međutim, ne mogu upravljati maloprodajnim mjestima u svakoj saveznoj državi SAD-a zbog zakona o franšizi zastupstva.