KFC i McDonald’s ponovno se uključuju u kampanju za piletinu kao način da privuku potrošače niskorizičnim, visokonagradnim klađenjem na poznatog favorita.
Gotovo polovica svih restorana brze hrane posluživala je piletinu u trećem tromjesečju, što je porast od 5,7% u odnosu na isto razdoblje 2019., prema podacima Technomic Ignite Menu. Sve više restorana dodaje pileće bijelo meso drugim jelima kao što su salate i zamotuljci, piše CNBC.
Piletina je u trendu
Taco Bell, također u vlasništvu Yum! Brands, testirao je pileće trakice u tacosima i burritosima. McDonald's kaže da također testira verzije svog sendviča McCrispy, koji će biti dostupan na gotovo svim svjetskim tržištima do kraja 2025.
Užina, kategorija brze hrane vrijedna 6 milijardi dolara, nadmašila je dječji jelovnik. Pogledajte samo uspjeh Raising Cane’s, koji nudi jelovnik isključivo od pilećih prstića. Tvrtka je objavila svoje prvo tromjesečje vrijedno milijardu dolara početkom ove godine. Njegova prodaja u istoj trgovini i promet porasli su dvoznamenkastim brojevima tijekom trećeg kvartala.
To je zbog okusa i vrijednosti proizvoda koji su kupce pretvorili u vjerne obožavatelje, rekao je suizvršni direktor Raising Canea AJ Kumaran.
“Oni traže svakodnevnu vrijednost. Oni ne traže trik", rekao je Kumaran. “I mi to možemo isporučiti. Stoga smo, zbog toga, prilično optimistični oko toga gdje smo i kako ćemo nastaviti ispunjavati to obećanje.”
Široka kampanja
U listopadu je KFC pokrenuo kampanju "borbe za pileće ponude" za svoje nove ponude, sa satiričnim oglasom koji proziva svoje konkurente. Predstavnici KFC-a također su posjetili lokacije Popeyesa (u vlasništvu Restaurant Brands International), Chick-fil-A i Raising Cane’s u Baton Rougeu, New Orleansu i Atlanti kako bi podijelili besplatne KFC uzorke ispred konkurentskih trgovina.
Catherine Tan-Gillespie, nova direktorica marketinga tvrtke u SAD-u, zaposlena je manje od dva mjeseca prije lansiranja.
"Imamo najukusnije pileće bijelo meso na svijetu, pa sam smatrala da bismo trebali započeti borbu", rekla je.
Dakle, koji će lanac piletine pobijediti?