Zanimanje za Formulu 1 u Njemačkoj nastavlja opadati u nedostatku vrhunskog vozača i domaće utrke u godinama.
Pad gledanosti
RTL je naveo da je prosječno 1,59 milijuna ljudi gledalo njihove besplatne TV prijenose uživo sa sedam utrka u sezoni koja je završila u nedjelju. To je pad od gotovo milijun gledatelja u odnosu na 2,53 milijuna gledatelja 2022. godine.
Pay TV Sky, koji ima prava na cijelu sezonu, zabilježio je pad od 12%, s prosječnih 684.000 gledatelja. Nisu baš potpuno nezadovoljni jer imaju veliki broj okorjelih navijača koji prate i prijenose prije i poslije utrka, što nije slučaj u drugim sportovima.
Njemačku također uglavnom nije utjecala Netflixova serija Drive to Survive koja je dovela više ljudi u F1 u drugim zemljama, posebice u Sjedinjenim Državama.
SAD je sada domaćin triju utrka, dok je posljednja od 79 velikih nagrada u Njemačkoj bila 2020. na Nürburgringu, koji je uskočio tijekom pandemije koronavirusa. Nedostaju javna sredstva i velika sponzorstva da bi se omogućio uravnotežen proračun za VN Njemačke.
Samo jedan vozač
Dok su Mercedes i Audi iz 2026. njemačke marke u sportu, broj vozača pao je s rekordnih sedam na Nica Hülkenberga, koji je završio daleko od vrha na 11. mjestu za Haas.
"Ono što Njemačkoj najviše nedostaje je vozač u vrhunskoj momčadi", rekao je bivši šef tima Williamsa Jost Capito, dodajući da su i druge zemlje prolazile kroz slično iskustvo.
Najbolji dani Njemačke F1 bili su u eri sedmerostrukog svjetskog prvaka Michaela Schumachera i kada je Sebastian Vettel osvojio četiri naslova svjetskog prvaka 2010.-2013.