Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, koje je dosad uglavnom tek od roditelja u bojkotu tražilo da se djeca vrate u školu, sada je uputilo dopis zagrebačkom Gradskom uredu za obrazovanje u kojem apelira da se učenika, zbog kojeg cijeli jedan razred ne pohađa nastavu, ponovno procijeni i da mu se odredi primjeren oblik školovanja s obzirom na njegovo ponašanje, a to ne bi bilo pohađanje redovnog razreda kao dosad.
"Slijedom razvidnog kontinuiranog i neadekvatnog ponašanja učenika osnovne škole te kod navedenog učenika utvrđenog poremećaja prilagodbe, molimo da ponovno pokrenete postupak utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta u svrhu određivanja primjerenog oblika školovanja te time preispitate Rješenje Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade Grada Zagreba", stoji u dopisu koji je prenio RTL.
Tim je rješenjem učeniku bio određen primjeren program osnovnog odgoja i obrazovanja - redoviti program uz individualizirane postupke u redovitom razrednom odjelu.
"No sada je očito da izdano rješenje ne odgovara učenikovim potrebama i mogućnostima. Kako je iz dostupnih saznanja o funkcioniranju učenika razvidna potreba za osiguravanjem primjerenih uvjeta školovanja za navedenog učenika, molimo vas hitno donošenje novog rješenja kako bi se navedenom učeniku osiguralo primjereno obrazovanje i okruženje u skladu s njegovim potrebama i mogućnostima", stoji u dopisu Ministarstva Gradskom uredu za obrazovanje.
Nitko iz Ministarstva nije rekao u kojem će se trenutku učenik zbog kojega ostali učenici bojkotiraju nastavu, vratiti u školu, rekao je danas novinarima ministar Radovan Fuchs, dodavši kako će se rješenje sigurno pronaći, ali i kako je za sve potrebna suglasnost i suradnja roditelja.
Roditelji djece zagrebačke škole, nakon što se u nju nenajavljeno vratio devetogodišnji učenik problematičnog ponašanja, koji je u tu školu prebačen iz druge zagrebačke škole, i dalje odbijaju slati djecu na nastavu.
Ministar Fuchs smatra da se rješenje mora pronaći. "Učenicima je mjesto u školi, a sva satnica u kojoj izostaju se mora nadoknaditi", poručio je.
Istaknuo je i da je Ministarstvo cijelo vrijeme proaktivno radilo na rješavanju tog slučaja te da ga iznenađuje medijska pozornost prisutna tijekom tog procesa. Ministar je ponovio i da sličnih situacija u hrvatskim školama ima puno, no da se one rješavaju propisanom procedurom unutar škola .
"Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija. Tek ako rješenje osnivača uključuje odobravanje posebnog razrednog odjela, pomoćnika u nastavi ili nečega izvan redovnog financiranja neke ustanove, uključuje se ministarstvo", kaže Fuchs.
No dodaje da je u svemu uvijek potrebna suradnja i suglasnost roditelja.
"Neki drugi akteri su u igri. Tko je zakazao u smislu nekih postupaka će se vidjeti. Morate znati da u nekim teškim situacijama neke stvari se ne mogu riješiti bez nekih drugih tijela u državi, poput socijalne službe i pravosuđa", poručio je.
Spomenimo i da je odvjetnica roditelja dječaka s problematičnim ponašanjem Jadranka Sloković. Nije poznato u kojem su je trenutku angažirali roditelji dječaka, no zna se da ih zastupa najmanje od početka listopada.