Giorgio Armani okupio je zvjezdanu skupinu od 650 gostiju, s postavljenom temom crne kravate, na svom nastupu u New Yorku. Kombinirajući nostalgiju za gradom i ljubav prema filmu, pretvorio je Park Avenue Armory u vlastitu verziju Grand Central Stationa i jazz kluba iz 1930-ih, stvarajući intimno iskustvo piste, što je bio korak naprijed u odnosu na njegove milanske revije. Čak su i kreacije bile bliže publici, dok su modeli ostali na pisti do kraja, dopuštajući da se trenutak – i prekrasna kolekcija – upiju, piše Harper's Bazaar Srbija.
Proljetni show 2025. i after-party bili su usklađeni s otvaranjem Armanijeve nove trgovine na 760 Madison Avenue - grandioznog maloprodajnog butika, vile i restorana s Art Deco detaljima, koji se prenio u kolekciju dizajniranu za Veliku Jabuku.
"Ovo putovanje u New York za mene nosi duboko osobno značenje, jer se poklapa s dvije godišnjice: upravo sam navršio 90 godina i moja tvrtka uskoro će proslaviti 50. godišnjicu", rekao je Armani za WWD uoči koncerta. Ovo putovanje vidim kao kinematografsko iskustvo, prisjećajući se filmova koji su me očarali u mladosti i oblikovali moj estetski izraz."
Događaj je privukao holivudsku publiku, uključujući Amandu Seyfried, Brie Larson, Brooke Shields, Pamelu Anderson, Helenu Christensen, Meghann Fahy koja je uživala u šampanjcu prije početka predstave.
"In Viaggo" ("Na putu"), kolekcija je od samog početka nosila temu putovanja, a savršeno odjeveni nosači otvorili su reviju s koferima u rukama, usmjeravajući modele na pistu.
Prve odjevne kombinacije temeljile su se na sportskoj eleganciji, uključujući bež i sivu, nestrukturiranu mušku garderobu i ljetne lanene komade koji su podsjećali na reklamne kampanje brenda iz 1980-ih i 1990-ih.Armani je predstavio svoja prepoznatljiva ženska odela i opuštene jakne, koje su doprinele ukupnoj atmosferi tihog luksuza. Tu su bili i prelep tamnosmeđi kaput i njegova kraća verzija u kaki boji, kao i haljina u sivoj boji bez naramenica sa pantalonama.
Kroz celu kolekciju, Armani klasici su se spajali sa sadašnjošću, koji su doticali najveće trendove proleća, kao što su boho, prozirnost, pastelne boje, ženstvenost i fantazija. Čak su i Armani bloomer šortsevi delovali savršeno u kontekstu trenda boxer šortseva, koji je dominirao poslednja dva leta. Boho duh se provlačio kroz lepršave slojeve koji su podsećali na putovanja, uključujući kaftane i ogrtače, te rese i perle kao ukrase. Umjetnički detalji kao što su kožne čizme, sandale, narukvice s printom kornjačinog oklopa, luksuzni ruksaci i šalovi dodali su dašak egzotike koju Armani voli - kao blago koje se nalazi na putovanjima. Njegovi prepoznatljivi neutralni tonovi prelazili su u pastelne nijanse na suknjama, kratkim hlačama, prozirnim hlačama i bluzama, kao i prekrasnim, svjetlucavim haljinama koje ženske figure nose s lakoćom, s ravnim sandalama.
Od početka do kraja, Armani je spojio fantaziju i visoku ručnu izradu sa stvarnošću, genij brenda koji traje već 50 godina, a za koji se nadamo da će trajati puno duže.
Umjetnički detalji kao što su kožne čizme, sandale, narukvice s printom kornjačinog oklopa, luksuzni ruksaci i šalovi dodali su dašak egzotike koju Armani voli - kao blago koje se nalazi na putovanjima. Njegovi prepoznatljivi neutralni tonovi prelazili su u pastelne nijanse na suknjama, kratkim hlačama, prozirnim hlačama i bluzama, kao i prekrasnim, svjetlucavim haljinama koje ženske figure nose s lakoćom, s ravnim sandalama.
Fotografija Giorgio Armani / instagram