svijet.hr
20. Listopad 2025.
  • Društvo
  • Geopolitika
  • Mojbiz
  • Kultura & Scena
  • Sport
  • Lifestyle
  • Tehno
  • Komentari
search
highlight_off
person
personPrijavi se u svoj SVIJEThr profil. disabled_by_default
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

Zaboravljena lozinka?

Nemaš korisnički račun? Registriraj se!

passwordZaboravljena lozinka? disabled_by_default

Unesite e-mail s kojim ste se registrirali i poslat ćemo vam link za resetiranje lozinke.

*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

assignmentRegistracija disabled_by_default
*
*
*
*
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

*
Veleučilište Edward Bernays
VISOKA MODA:

Giorgio Armani spaja fantaziju i stvarnost u New Yorku

Giorgio Armani spaja fantaziju i stvarnost u New Yorku

Proljetna kolekcija brenda 2025. postavila je temelje za nadolazeću sezonu.

LISTOPAD
19
2024

Piše:

Svijet.hr

Giorgio Armani okupio je zvjezdanu skupinu od 650 gostiju, s postavljenom temom crne kravate, na svom nastupu u New Yorku. Kombinirajući nostalgiju za gradom i ljubav prema filmu, pretvorio je Park Avenue Armory u vlastitu verziju Grand Central Stationa i jazz kluba iz 1930-ih, stvarajući intimno iskustvo piste, što je bio korak naprijed u odnosu na njegove milanske revije. Čak su i kreacije bile bliže publici, dok su modeli ostali na pisti do kraja, dopuštajući da se trenutak – i prekrasna kolekcija – upiju, piše Harper's Bazaar Srbija.

Proljetni show 2025. i after-party bili su usklađeni s otvaranjem Armanijeve nove trgovine na 760 Madison Avenue - grandioznog maloprodajnog butika, vile i restorana s Art Deco detaljima, koji se prenio u kolekciju dizajniranu za Veliku Jabuku.
"Ovo putovanje u New York za mene nosi duboko osobno značenje, jer se poklapa s dvije godišnjice: upravo sam navršio 90 godina i moja tvrtka uskoro će proslaviti 50. godišnjicu", rekao je Armani za WWD uoči koncerta. Ovo putovanje vidim kao kinematografsko iskustvo, prisjećajući se filmova koji su me očarali u mladosti i oblikovali moj estetski izraz."

Događaj je privukao holivudsku publiku, uključujući Amandu Seyfried, Brie Larson, Brooke Shields, Pamelu Anderson, Helenu Christensen, Meghann Fahy koja je uživala u šampanjcu prije početka predstave.

"In Viaggo" ("Na putu"), kolekcija je od samog početka nosila temu putovanja, a savršeno odjeveni nosači otvorili su reviju s koferima u rukama, usmjeravajući modele na pistu.

Prve odjevne kombinacije temeljile su se na sportskoj eleganciji, uključujući bež i sivu, nestrukturiranu mušku garderobu i ljetne lanene komade koji su podsjećali na reklamne kampanje brenda iz 1980-ih i 1990-ih.Armani je predstavio svoja prepoznatljiva ženska odela i opuštene jakne, koje su doprinele ukupnoj atmosferi tihog luksuza. Tu su bili i prelep tamnosmeđi kaput i njegova kraća verzija u kaki boji, kao i haljina u sivoj boji bez naramenica sa pantalonama.

Kroz celu kolekciju, Armani klasici su se spajali sa sadašnjošću, koji su doticali najveće trendove proleća, kao što su boho, prozirnost, pastelne boje, ženstvenost i fantazija. Čak su i Armani bloomer šortsevi delovali savršeno u kontekstu trenda boxer šortseva, koji je dominirao poslednja dva leta. Boho duh se provlačio kroz lepršave slojeve koji su podsećali na putovanja, uključujući kaftane i ogrtače, te rese i perle kao ukrase. Umjetnički detalji kao što su kožne čizme, sandale, narukvice s printom kornjačinog oklopa, luksuzni ruksaci i šalovi dodali su dašak egzotike koju Armani voli - kao blago koje se nalazi na putovanjima. Njegovi prepoznatljivi neutralni tonovi prelazili su u pastelne nijanse na suknjama, kratkim hlačama, prozirnim hlačama i bluzama, kao i prekrasnim, svjetlucavim haljinama koje ženske figure nose s lakoćom, s ravnim sandalama.

Od početka do kraja, Armani je spojio fantaziju i visoku ručnu izradu sa stvarnošću, genij brenda koji traje već 50 godina, a za koji se nadamo da će trajati puno duže.
Umjetnički detalji kao što su kožne čizme, sandale, narukvice s printom kornjačinog oklopa, luksuzni ruksaci i šalovi dodali su dašak egzotike koju Armani voli - kao blago koje se nalazi na putovanjima. Njegovi prepoznatljivi neutralni tonovi prelazili su u pastelne nijanse na suknjama, kratkim hlačama, prozirnim hlačama i bluzama, kao i prekrasnim, svjetlucavim haljinama koje ženske figure nose s lakoćom, s ravnim sandalama.

Fotografija Giorgio Armani / instagram

Ključne riječi: giorgio armani, new york, fashion, visoka moda, revija, proljetna kolekcija
PODIJELI
VIJEST

MOŽDA ĆE VAS INTERESIRATI
LISTOPAD
19
2024
<
>
  • Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Većina njemačkih pivovara planira poskupjeti svoje proizvode, pa bi pivo uskoro moglo poskupjeti u maloprodaji - ili možda i ne.
    19.10.2024.
  • Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Američki predsjednik Donald Trump izjavio je u četvrtak da će cijena najprodavanijeg lijeka za mršavljenje tvrtke Novo Nordisk biti snižena o čemu će pregovori biti brzi, kao i lijekova za plodnost, a najavio je i da će uskoro pasti i cijena govedine.
    19.10.2024.
  • Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Tekuću turističku godinu, koja se mijenjala praktički od mjeseca do mjeseca, uvelike su obilježili domaći gosti.
    19.10.2024.
  • Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Nasmiješena lubanja sa slamnatim šeširom: fanovi japanskog manga stripa i anime serije „One Piece" odmah prepoznaju ovu Jolly Roger zastavu kao transparent „Straw Hat Crew-a", poznate grupe pirata koju predvodi mladi kapetan Monkey D. Luffy.
    19.10.2024.
  • Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    S dolaskom jeseni u Puli su se pojavile sezonske gljive, vrganji, lisičarke i crne trube.
    19.10.2024.
  • Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    U 15 hrvatskih županija, posebno u "Bregovitoj Hrvatskoj", širi se bolest vinove loze zvana zlatna žutica.
    19.10.2024.
  • Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Negroni je posljednjih godina jedan od najprodavanijih koktela na svijetu. Sve je popularniji u Hrvatskoj, pa vrijedi proučiti u čemu leži tajna njegova uspjeha.
    19.10.2024.
  • Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Simona Lobnik Ambrožič radi kao poslovna trenerica i konzultantica, predavačica i istraživačica odnosa – i poslovnih i osobnih. 
    19.10.2024.
  • Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Jesen donosi niže temperature, a mijenja nam se i životni tempo.
    19.10.2024.
  • Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Riječki Grand Hotel Bonavia, jedan od simbola grada, ulazi u novo poglavlje povijesti. Jadran hoteli Rijeka i Marriott International su potpisali franšizni ugovor kojim će riječki simbol, Grand Hotel Bonavia, postati dio brenda AC Hotels by Marriott.
    19.10.2024.

Najčitanije

SURADNJA

Samsung Art Store kolekcija donosi duh Art Basela iz Pariza u dnevne boravke 

SERIJA

U Dubrovniku počinje snimanje poularne Netflixove serije

BIZARNO

Dodik napokon priznao da više nije predsjednik RS

CARINE

Trumpove carine na film mogle bi dotući britansku filmsku industriju

KRAĐA

Krađa u uredu gradonačelnice Rijeke, dijelu radnika ograničen pristup

SERIE A

Milan preokretom pobijedio Fiorentinu i preuzeo vrh Serie A

USPORAVANJE

Kineska ekonomija porasla najslabije u godinu dana

UDAR

Prekinut dotok plina Rusiji iz Kazahstana

Banner sekcija Najčitanije - Detalji vijesti - test banner
  • Impressum
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uvjeti korištenja
svijet.hr

Copyright (c) svijet.hr. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.  |  Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće

Kolačiće koristimo za prilagođavanje sadržaja i oglasa, za pružanje značajki društvenih medija i za analizu prometa. Također dijelimo informacije o vašoj upotrebi naše web-lokacije s našim društvenim medijima, oglašivačkim i analitičkim partnerima koji ih mogu kombinirati s drugim informacijama koje ste im dali ili koje ste prikupili iz upotrebe svojih usluga.
Prihvaćam sve kolačiće Prihvaćam odabrane Postavke kolačića Ne prihvaćam