svijet.hr
20. Listopad 2025.
  • Društvo
  • Geopolitika
  • Mojbiz
  • Kultura & Scena
  • Sport
  • Lifestyle
  • Tehno
  • Komentari
search
highlight_off
person
personPrijavi se u svoj SVIJEThr profil. disabled_by_default
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

Zaboravljena lozinka?

Nemaš korisnički račun? Registriraj se!

passwordZaboravljena lozinka? disabled_by_default

Unesite e-mail s kojim ste se registrirali i poslat ćemo vam link za resetiranje lozinke.

*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

assignmentRegistracija disabled_by_default
*
*
*
*
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

*
Veleučilište Edward Bernays
ZABRINUTOST:

Hvarski poduzetnici zabrinuti: Više nećemo biti top destinacija

Hvarski poduzetnici zabrinuti: Više nećemo biti top destinacija

Ugostitelji i hotelijeri žele dodatne decibele, žale se na infrastrukturu i šalju apel gradskoj vlasti.

PROSINAC
19
2024

Piše:

Svijet.hr

Hvarski poduzetnici ponovno su na nogama. Ugostitelji i hotelijeri žele dodatne decibele, žale se na infrastrukturu i šalju apel gradskoj vlasti. Pitaju se hoće li cijelo ljeto raditi u tišini.

Odluka o dopuštenoj razini buke u Hvaru prije tjedan dana našla se pred gradskim vijećnicima, ali je povučena. 65 decibela u zatvorenom objektu ugostiteljima je neprihvatljivo i sad ne znaju što očekivati od sljedećeg ljeta.

“Mi smo poslali javni apel da bismo poručili da se pravila igre moraju definirati što prije jer mi u ovakvim okolnostima ne možemo planirati sezonu”, rekao je za Dnevnik.hr Visko Visković iz Udruge poduzetnika Hvar.

Grad može intervenirati

Grad u ovom slučaju može intervenirati, uz ocjenu zakonitosti odluke, ali bi onda morao i nadzirati njezino provođenje.

“Ja mislim da bojazni nema. Grad Hvar je grad koji se bavi turizmom 157 godina”, rekao je gradonačelnik Hvara Rikardo Novak.

Sve je počelo incidentom

I to dijelom u tišini, nakon što su problemi krenuli incidentom između dva poznata objekta.

“Gradonačelnik i gradske službe bi trebali povesti dobro računa i to shvatiti kao prioritet, a ne gašenje svih objekata. Bojim se da ćemo iskočiti iz one top ten destinacije ako se nešto brzo ne riješi”, napomenuo je gradski vijećnik Joško Rosso.

Popularna destinacija u špici sezone privlači većinom mlađe goste koji traže sve, samo ne tišinu.

PODIJELI
VIJEST

MOŽDA ĆE VAS INTERESIRATI
PROSINAC
19
2024
<
>
  • Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Većina njemačkih pivovara planira poskupjeti svoje proizvode, pa bi pivo uskoro moglo poskupjeti u maloprodaji - ili možda i ne.
    19.12.2024.
  • Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Američki predsjednik Donald Trump izjavio je u četvrtak da će cijena najprodavanijeg lijeka za mršavljenje tvrtke Novo Nordisk biti snižena o čemu će pregovori biti brzi, kao i lijekova za plodnost, a najavio je i da će uskoro pasti i cijena govedine.
    19.12.2024.
  • Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Tekuću turističku godinu, koja se mijenjala praktički od mjeseca do mjeseca, uvelike su obilježili domaći gosti.
    19.12.2024.
  • Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Nasmiješena lubanja sa slamnatim šeširom: fanovi japanskog manga stripa i anime serije „One Piece" odmah prepoznaju ovu Jolly Roger zastavu kao transparent „Straw Hat Crew-a", poznate grupe pirata koju predvodi mladi kapetan Monkey D. Luffy.
    19.12.2024.
  • Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    S dolaskom jeseni u Puli su se pojavile sezonske gljive, vrganji, lisičarke i crne trube.
    19.12.2024.
  • Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    U 15 hrvatskih županija, posebno u "Bregovitoj Hrvatskoj", širi se bolest vinove loze zvana zlatna žutica.
    19.12.2024.
  • Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Negroni je posljednjih godina jedan od najprodavanijih koktela na svijetu. Sve je popularniji u Hrvatskoj, pa vrijedi proučiti u čemu leži tajna njegova uspjeha.
    19.12.2024.
  • Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Simona Lobnik Ambrožič radi kao poslovna trenerica i konzultantica, predavačica i istraživačica odnosa – i poslovnih i osobnih. 
    19.12.2024.
  • Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Jesen donosi niže temperature, a mijenja nam se i životni tempo.
    19.12.2024.
  • Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Riječki Grand Hotel Bonavia, jedan od simbola grada, ulazi u novo poglavlje povijesti. Jadran hoteli Rijeka i Marriott International su potpisali franšizni ugovor kojim će riječki simbol, Grand Hotel Bonavia, postati dio brenda AC Hotels by Marriott.
    19.12.2024.

Najčitanije

SURADNJA

Samsung Art Store kolekcija donosi duh Art Basela iz Pariza u dnevne boravke 

SERIJA

U Dubrovniku počinje snimanje poularne Netflixove serije

BIZARNO

Dodik napokon priznao da više nije predsjednik RS

CARINE

Trumpove carine na film mogle bi dotući britansku filmsku industriju

KRAĐA

Krađa u uredu gradonačelnice Rijeke, dijelu radnika ograničen pristup

SERIE A

Milan preokretom pobijedio Fiorentinu i preuzeo vrh Serie A

USPORAVANJE

Kineska ekonomija porasla najslabije u godinu dana

UDAR

Prekinut dotok plina Rusiji iz Kazahstana

Banner sekcija Najčitanije - Detalji vijesti - test banner
  • Impressum
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uvjeti korištenja
svijet.hr

Copyright (c) svijet.hr. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.  |  Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće

Kolačiće koristimo za prilagođavanje sadržaja i oglasa, za pružanje značajki društvenih medija i za analizu prometa. Također dijelimo informacije o vašoj upotrebi naše web-lokacije s našim društvenim medijima, oglašivačkim i analitičkim partnerima koji ih mogu kombinirati s drugim informacijama koje ste im dali ili koje ste prikupili iz upotrebe svojih usluga.
Prihvaćam sve kolačiće Prihvaćam odabrane Postavke kolačića Ne prihvaćam