Netflix podiže cijene svih svojih postojećih planova u SAD-u, s ciljem kapitaliziranja porasta potražnje nakon što je usluga streaminga zabilježila rekordan porast broja pretplatnika u četvrtom tromjesečju.
Razina podržana oglasima koštat će sada 7,99 USD mjesečno, sa 6,99 USD, dok se cijena premium razine povećava za 2 USD, na 24,99 USD.
Snažan rast broja pretplatnika
Netflix je u utorak priopćio da je u četvrtom tromjesečju doveo 18,9 milijuna novih pretplatnika, što je povećanje od 44% u odnosu na prethodnu godinu, te je malo podigao svoje smjernice prihoda za 2025. godinu.
Dionice tvrtke skočile su više od 13% u trgovanju izvan radnog vremena.
Usluga streaminga nadmašila je svoje projekcije prihoda i dobiti za četvrto tromjesečje jer su obožavatelji pohrlili gledati drugu sezonu "Squid Game", jednu od najgledanijih sezona bilo koje originalne serije tvrtke. Akcijski triler "Carry-On" zaskočio je među 10 najboljih filmova svih vremena na servisu.
Netflix je gurnuo dublje u livestreaming događaja, uključujući boksački meč teške kategorije u studenom između Jakea Paula i Mikea Tysona. Utakmica je privukla 60 milijuna kućanstava diljem svijeta unatoč tehničkim poteškoćama.
Tvrtka je također uspješno prenosila uživo dvije utakmice Nacionalne nogometne lige na Božić. Utakmice su u prosjeku imale više od 24 milijuna gledatelja u SAD-u svaka, s vrhuncem od 27 milijuna za Beyoncéin nastup u poluvremenu tijekom utakmice Baltimore Ravens-Houston Texans.
Sportski segment
Netflixov suizvršni direktor Ted Sarandos rekao je tijekom razgovora s analitičarima u utorak da unatoč uspjehu NFL utakmica ostaje pri svom stavu da sve veći troškovi sportskih prava čine izazovom igrati više od jednokratnih igara.
"Kad bi postojao put na kojem bismo mogli pustiti ekonomiju da radi za nas i ligu, svakako bismo ga istražili", rekao je.
Sportski događaji uživo posebno su privlačni oglašivačima jer ih pretplatnici gledaju u stvarnom vremenu i nastoje ostati angažirani. Netflix je pokrenuo svoju oglasnu razinu 2022. i, unatoč sporom početku, počeo je bilježiti poticaj. Čelnici Netflixa rekli su ulagačima u utorak da niti jedan događaj ili emisija nije doveo do najvećeg porasta broja pretplatnika.
Velika očekivanja od oglašavanja
Netflixova razina oglasa činila je više od 55% prijava u zemljama u kojima je razina bila dostupna u četvrtom tromjesečju, a plan oglasa porastao je za gotovo 30% tijekom trećeg tromjesečja. Tvrtka je rekla da, iako oglašavanje još nije značajan pokretač prihoda, očekuje da će se prihod od oglasa udvostručiti 2025.
"Glavni prioritet u 2025. je poboljšati našu ponudu za oglašivače kako bismo mogli znatno povećati naše oglašavanje", rekla je tvrtka u svom pismu investitorima.
Netflix je izvijestio o prihodu od 10,25 milijardi dolara za posljednje tromjesečje, nadmašivši vlastitu projekciju od 10,1 milijardu dolara. U jesen je streamer podigao cijene u Italiji i Španjolskoj, a Netflix je u utorak rekao da će povećati cijene za većinu svojih planova u SAD-u, Kanadi, Argentini i Portugalu. Netflix je posljednji put povisio cijene u SAD-u u listopadu 2023.