svijet.hr
20. Listopad 2025.
  • Društvo
  • Geopolitika
  • Mojbiz
  • Kultura & Scena
  • Sport
  • Lifestyle
  • Tehno
  • Komentari
search
highlight_off
person
personPrijavi se u svoj SVIJEThr profil. disabled_by_default
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

Zaboravljena lozinka?

Nemaš korisnički račun? Registriraj se!

passwordZaboravljena lozinka? disabled_by_default

Unesite e-mail s kojim ste se registrirali i poslat ćemo vam link za resetiranje lozinke.

*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

assignmentRegistracija disabled_by_default
*
*
*
*
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

*
Veleučilište Edward Bernays
POTROŠNJA:

Skupo je, premalo je novca, ali Hrvati putuju kao nikad prije

Skupo je, premalo je novca, ali Hrvati putuju kao nikad prije

Koliko putuju domaći i kamo najčešće? U agencijama kažu kako je rezervacija više nego lani pa čak i za daleka odredišta.

STUDENI
20
2024

Piše:

Svijet.hr/Hrt

Koliko putuju domaći i kamo najčešće? U agencijama kažu kako je rezervacija više nego lani pa čak i za daleka odredišta. Ipak, Istrani najčešće odabiru kratka putovanja u europske metropole, a kada imaju više vremena za odmor- uglavnom ga provode negdje na snijegu. Zanimanje za skijaške aranžmane nikada nije bilo veće.

Očito su putovanja pristupačnija nego ikad, sve se češće odlazi na odmor i individualno i u grupi.

- Jako volim putovati, putujem po Europi gdje god stignem. Mađarska, Austrija, Poljska, Češka, Španjolska, rekla je Marina iz Pule.

I u našem nasumičnom odabiru sugovornika u središtu Pule, više je bilo onih koji putuju.

- Bio sam dosta na sjeveru Njemačke, bio sam i u Poljskoj, tamo su dosta cijene pristupačne, govori Tin iz Pule.

- Trenutačno se spremam za Pariz, s obitelji, najviše volim kad smo zajedno, kazala je Silvia iz Pule.

A oni s manjom djecom čini se na skijanje odlaze više nego ikada. Potvrđuju nam to i u agencijama.

- Zaprimali bi se upiti tek kada bi se izvadile zimske jakne, a ove godine se skijanje počelo prodavati već ljeti, tako da sad je ostalo još samo nekoliko soba za skijaške aranžmane, istaknuo je Floris Milohanović, direktor putničke agencije.

I u drugoj agenciji - ista priča. Ponude su objavljene već u lipnju. Odmah su počele i rezervacije.

- Počele su svakako ranije, a u ovom trenutku imamo ukupno prodanih 15 posto više nego protekle godine, naglasila je Elisa Grubissa Jurman, direktorica poslovnih procesa u putničkoj agenciji.

Rezervacije rastu unatoč cijenama koje su u odnosu na lani veće za 10-ak posto.

- Najtraženije su Francuska, Austrija, Slovenija. Recimo, jedna četveročlana obitelj će potrošiti od 1650 eura za tjedni aranžman gdje uključujemo smještaj, školu skijanja i završnu utrku, rekla je Grubissa Jurman.

Hrvatski građani sve češće putuju i po svojoj zemlji.

- Definitivno vikend putovanja po unutrašnjosti Hrvatske su jako razvijena. Puno ljudi odlazi na jednodnevna ili vikend putovanja, rekao je Boris Žgomba predsjednik Udruge putničkih agencija, HGK.

Hrvatske agencije očito imaju sve više posla. Kažu da su čak i školski izleti u porastu.

Najviše putnika na odmor ipak odlazi u vlastitom aranžmanu. No, porast agencijskih rezervacija redovito je praćen porastom individualnih putovanja, a njih po svemu sudeći neće nedostajati ni kod nas ni u inozemstvu, osobito u predstojećem razdoblju adventskih događanja.

Ključne riječi: skijanje, putovanja, turizam, hrvatski turisti, financije
PODIJELI
VIJEST

MOŽDA ĆE VAS INTERESIRATI
STUDENI
20
2024
<
>
  • Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Poskupljenje piva čini se neizbježnim
    Većina njemačkih pivovara planira poskupjeti svoje proizvode, pa bi pivo uskoro moglo poskupjeti u maloprodaji - ili možda i ne.
    20.11.2024.
  • Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Trump najavio sniženje cijene Ozempica
    Američki predsjednik Donald Trump izjavio je u četvrtak da će cijena najprodavanijeg lijeka za mršavljenje tvrtke Novo Nordisk biti snižena o čemu će pregovori biti brzi, kao i lijekova za plodnost, a najavio je i da će uskoro pasti i cijena govedine.
    20.11.2024.
  • Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Domaći turisti obilježili ovogodišnju sezonu
    Tekuću turističku godinu, koja se mijenjala praktički od mjeseca do mjeseca, uvelike su obilježili domaći gosti.
    20.11.2024.
  • Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Zašto je zastava iz serije One Piece postala simbol Gen Z prosvjednika?
    Nasmiješena lubanja sa slamnatim šeširom: fanovi japanskog manga stripa i anime serije „One Piece" odmah prepoznaju ovu Jolly Roger zastavu kao transparent „Straw Hat Crew-a", poznate grupe pirata koju predvodi mladi kapetan Monkey D. Luffy.
    20.11.2024.
  • Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    Cijene vrganja na enormnih 40 eura
    S dolaskom jeseni u Puli su se pojavile sezonske gljive, vrganji, lisičarke i crne trube.
    20.11.2024.
  • Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    Bolest zlatne žutice u vinogradima 15 županija
    U 15 hrvatskih županija, posebno u "Bregovitoj Hrvatskoj", širi se bolest vinove loze zvana zlatna žutica.
    20.11.2024.
  • Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Zašto je Negroni sve popularniji i u Hrvatskoj?
    Negroni je posljednjih godina jedan od najprodavanijih koktela na svijetu. Sve je popularniji u Hrvatskoj, pa vrijedi proučiti u čemu leži tajna njegova uspjeha.
    20.11.2024.
  • Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Mačke nude važne lekcije za život i poslovni uspjeh
    Simona Lobnik Ambrožič radi kao poslovna trenerica i konzultantica, predavačica i istraživačica odnosa – i poslovnih i osobnih. 
    20.11.2024.
  • Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Ovo su naša omiljena jesenska jela
    Jesen donosi niže temperature, a mijenja nam se i životni tempo.
    20.11.2024.
  • Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Grand Hotel Bonavia postaje hotel brenda AC Hotels by Marriott
    Riječki Grand Hotel Bonavia, jedan od simbola grada, ulazi u novo poglavlje povijesti. Jadran hoteli Rijeka i Marriott International su potpisali franšizni ugovor kojim će riječki simbol, Grand Hotel Bonavia, postati dio brenda AC Hotels by Marriott.
    20.11.2024.

Najčitanije

SURADNJA

Samsung Art Store kolekcija donosi duh Art Basela iz Pariza u dnevne boravke 

SERIJA

U Dubrovniku počinje snimanje poularne Netflixove serije

BIZARNO

Dodik napokon priznao da više nije predsjednik RS

CARINE

Trumpove carine na film mogle bi dotući britansku filmsku industriju

KRAĐA

Krađa u uredu gradonačelnice Rijeke, dijelu radnika ograničen pristup

SERIE A

Milan preokretom pobijedio Fiorentinu i preuzeo vrh Serie A

USPORAVANJE

Kineska ekonomija porasla najslabije u godinu dana

UDAR

Prekinut dotok plina Rusiji iz Kazahstana

Banner sekcija Najčitanije - Detalji vijesti - test banner
  • Impressum
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uvjeti korištenja
svijet.hr

Copyright (c) svijet.hr. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.  |  Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće

Kolačiće koristimo za prilagođavanje sadržaja i oglasa, za pružanje značajki društvenih medija i za analizu prometa. Također dijelimo informacije o vašoj upotrebi naše web-lokacije s našim društvenim medijima, oglašivačkim i analitičkim partnerima koji ih mogu kombinirati s drugim informacijama koje ste im dali ili koje ste prikupili iz upotrebe svojih usluga.
Prihvaćam sve kolačiće Prihvaćam odabrane Postavke kolačića Ne prihvaćam