Tvrtka je nedavno uvela glasovno naručivanje uz pomoć umjetne inteligencije u više od 500 drive-thru-a, piše TechCrunch.
Neugodne scene
To je dovelo do neugodnih viralnih trenutaka poput nekoga tko je naručio 18.000 čaša vode kako bi „zaobišao“ umjetnu inteligenciju i spojio se na ljudski poslužitelj.
Glavni digitalni i tehnološki direktor Dan Matthews rekao je za The Wall Street Journal da čak i on ima pomiješana iskustva s tehnologijom: „Ponekad me razočara, ali ponekad me stvarno iznenadi.“
Općenito, čini se da Taco Bell još uvijek odlučuje koliko će široko primijeniti umjetnu inteligenciju u drive-thru-u, s prostorom za različite primatelje franšize da rade stvari na svoj način. Na primjer, umjesto da se isključivo oslanjaju na umjetnu inteligenciju, Matthews je rekao da bi možda imalo smisla imati čovjeka koji će obrađivati narudžbe u drive-thru-u u prometnim restoranima s dugim redovima.
„Našim timovima ćemo pomoći u treniranju: u vašem restoranu, u tim trenucima, preporučujemo korištenje glasovne umjetne inteligencije ili preporučujemo da stvarno pratite glasovnu umjetnu inteligenciju i uskočite po potrebi“, rekao je.
Odsad pažljivije
Zbog svega ovoga, Matthews je istaknuo da u Taco Bellu sada pažljivo razmatraju gdje i kada koristiti ovu tehnologiju u budućnosti. Prema njegovim riječima, možda nema smisla isključivo koristiti umjetnu inteligenciju na svakoj lokaciji. Kao primjer je naveo izrazito prometne restorane s dugim redovima, gdje bi ljudski zaposlenik vjerojatno efikasnije obavio posao.
Matična tvrtka Taco Bella, Yum Brands, godinama radi na razvoju ovog sustava, a u ožujku je objavila i partnerstvo s Nvidijom, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja. Unatoč problemima, kažu da ne odustaju od glasovne umjetne inteligencije.