Kao rezultat toga, dionice Volkswagena izgubile su više od 3% vrijednosti na američkoj burzi, dok su dionice Porschea pale za 2,5%.
Navodeći slabu potražnju za svojom električnom linijom, intenzivnu konkurenciju kineskih rivala i restriktivne američke trgovinske tarife, kultni proizvođač sportskih automobila reorganizira svoju strategiju električnih vozila i preusmjerava veći dio svoje proizvodnje natrag na vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE). To uključuje Porsche Macan, koji se više neće nuditi isključivo kao električno vozilo, već će uključivati hibridne i ICE opcije, kao i ultra-luksuzni SUV poznat interno kao K1.
„Reorganiziramo Porsche u cijelosti... kako bismo zadovoljili nove tržišne stvarnosti i promjenjive zahtjeve kupaca“, rekao je izvršni direktor Volkswagena Oliver Blume.
Kao rezultat Porscheove promjene, Volkswagen bi pretrpio gubitak od 6 milijardi dolara u svojoj operativnoj dobiti za fiskalnu godinu 2025. te je snizio prognozu operativne marže na 2% do 3% s ranijeg raspona od 4% do 5%.
Porsche AG snizio je svoju automobilsku EBITDA maržu na 10,5% do 12,5% s ranije prognoze od 14,5% do 16,5%.
Osim toga, Porsche SE, koji posjeduje udio i u Volkswagenu i u Porsche AG-u, također je snizio svoje izglede za dobit na raspon od 1,06 milijardi do 3,41 milijarde dolara s ranije projekcije od 1,88 milijardi do 4,23 milijarde dolara zbog nenovčanih umanjenja vrijednosti ulaganja u Volkswagen i Porsche AG.