Većina BMW-ovih konkurenata, uključujući Mercedes-Benz, Ford i Stellantis, povukla je svoje prognoze za 2025., rekavši da je preteško dati odgovarajuće smjernice s obzirom na dalekosežne uvozne tarife u Sjedinjenim Državama, drugom najvećem svjetskom automobilskom tržištu.
U međuvremenu, BMW je izjavio da njihove prognoze za 2025. iz ožujka, koje su uključivale sve do tada najavljene tarife, i dalje stoje, predviđajući zaradu prije oporezivanja na razini prethodne godine i operativnu maržu u automobilskom segmentu od 5-7%.
BMW je izjavio da, iako može procijeniti potencijalni utjecaj carina u tekućoj godini samo na temelju određenih pretpostavki, očekuje da će "neka od povećanja carina biti privremena, sa smanjenjima od srpnja 2025.".
Naznačeno je da će dionice tvrtke otvoriti 2% više, a tome je pridonijela i bolja od očekivane EBIT za prvo tromjesečje u iznosu od 2,02 milijarde eura (2,3 milijarde dolara) u njihovoj automobilskoj jedinici, koja je bila iznad 1,85 milijardi eura prema anketi LSEG-a među bankama i brokerskim kućama.
Pozivajući se na snažne narudžbe i disciplinu troškova, operativna marža jedinice dosegla je 6,9%, što je pad u odnosu na 8,8% u istom razdoblju prošle godine, ali je nadmašilo prognozu od 6,3% prema anketi LSEG-a.
BMW je ipak uključio upozorenje da bi njegovi stvarni poslovni rezultati mogli odstupati ako se carine povećaju ili ostanu na snazi dulje od predviđenog, također ukazujući na rizik od potencijalnih uskih grla u opskrbi određenim dijelovima ili sirovinama.