svijet.hr
22. Rujan 2023.
  • Društvo
  • Geopolitika
  • Mojbiz
  • Kultura & Scena
  • Sport
  • Lifestyle
  • Tehno
  • Komentari
search
highlight_off
person
personPrijavi se u svoj SVIJEThr profil. disabled_by_default
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

Zaboravljena lozinka?

Nemaš korisnički račun? Registriraj se!

passwordZaboravljena lozinka? disabled_by_default

Unesite e-mail s kojim ste se registrirali i poslat ćemo vam link za resetiranje lozinke.

*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

assignmentRegistracija disabled_by_default
*
*
*
*
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

*
JANAF
Bernays
Bernays

Intervju: Ralph van Dijk, audio može učiniti mali brend ogromnim, a multinacionalni lokalnim

Ralph van Dijk, audio može učiniti mali brend ogromnim, a multinacionalni lokalnim
Izvor: PromoIako vizualni aspekti oglašavanja privlače pažnju publike, zvuk je taj koji potiče emocionalnu povezanost s potrošačima, a rast audio sadržaja znači da brendovi sve više koriste moć zvuka u oglašavanju.
RUJAN
11
2023

Piše:

Svijet.hr

Ralph van Dijk svjetski je stručnjak za učinkovito audio oglašavanje i sonic-brendiranje, kao i jedan od panelista na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu koji će se održati od 21. do 24. rujna u staroj Tvornici duhana u Rovinju.

Ovaj renomirani stručnjak glasi za jednu od legendi reklamnog svijeta, a njegova tvrtka Eardrum najnagrađivanija je na svijetu, dok je nedavno osnovana tvrtka Resonance već postigla veliki uspjeh.

Na ovogodišnjem izdanju Weekenda svoja će iskustva i provjerene strategije oglašavanja podijeliti na panelu Love is in the ear powered by Hrvatski radijski forum.

Pridružujete se panelu sudionika na nadolazećem Weekend Media Festivalu. Možete li nam pružiti kratki uvid u neke ključne strategije ili trendove u audio oglašavanju o kojima ćete raspravljati tijekom svog predavanja?

Audio doživljava globalni rast publike, a brendovi napokon otkrivaju snagu zvuka za postizanje dugoročnih rezultata. Upravo ovo privlači veće brendove i nove kategorije ka radiju, koji se kreativno poigravaju s dužinama oglasa i njihovom integracijom u sadržaj. Također, prilagođavaju kreativne sadržaje kako bi odgovarali okruženju svake audio platforme. Isto tako, primjetna je povećana upotreba zvučnih elemenata, poput glasova brenda, brend himni i zvučnih logotipa.

Što brendovi mogu dobiti uključivanjem sonic strategija brendiranja i možete li podijeliti neke primjere uspješnih kampanja koje su koristile ovaj pristup?

Sonic brend elementi pomažu brendovima uskladiti komunikaciju na svim platformama i unose emocionalni element na svakoj dodirnoj točki na putovanju kupca. Na primjer, Canva sada primjenjuje svoje zvučne brendove u cijelom marketingu, kao i na platformi. Jednom kada se uspostave, ovi su elementi osobito korisni za dodavanje emocionalne poruke robne marke u kraćim oglasima. Također, pomažu i u pripisivanju, što je osobito važno u okruženjima s malim ekranima i opcijom preskakanja oglasa.

Eardrum, agencija koju ste osnovali, sada je prepoznata kao najnagrađivanija audio agencija na svijetu. Možete li podijeliti neke uvide u filozofiju i kreativni pristup koji su doveli do ovog velikog postignuća?

Jednostavno je - znamo kako publika sluša i znamo kako pisati za publiku. Naša je mantra “Relevantna pamet”, a naši koncepti postižu pravu ravnotežu za publiku, marku i proizvod. Također smo opsesivni kada je u pitanju zanat, tretirajući svaki korak izvedbenog procesa ozbiljnije nego bilo tko drugi.


Foto: Promo

Nedavno ste pokrenuli Resonance, specijaliziranu agenciju za sonic brendiranje. Kako vidite ulogu sonic brendiranja koja se razvija u svijetu marketinga i kakav utjecaj može imati na prepoznavanje brenda i angažman potrošača?

Nikada nije postojao veći interes za sonic brendiranje. To je djelomično potaknuto od strane istaknutih marketingaša koji zagovaraju moć audio brend kodova, kao i prednosti dugoročnih brend poruka. Svake godine bilježi se rast od 25 % brendova koji razvijaju sonic strategije, a svaki brend koji posjeduje ove resurse koristi širi spektar medija. S gledišta publike, emocionalna povezanost s brendom poboljšava se, kao i svijest o njihovim porukama

Moć zvuka u oglašavanju može biti podcijenjena u usporedbi s vizualnim elementima. Biste li mogli detaljnije objasniti emocionalnu povezanost koju zvuk može uspostaviti s potrošačima i kako oblikuje percepciju brendova?

Njegova se moć podcjenjuje jer je kreativnost često ispod optimalnog. Najbolji audio oglasi pozivaju slušatelja ne samo da bude središnji lik, već i koautor priče, pomažući im da oslikaju živopisne slike u svom umu. Upravo kroz ovaj povećani angažman brend može dotaknuti emocije slušatelja i time utjecati na njihovo ponašanje. Audio je također osoban, jedan-na-jedan medij pa su slušatelji već u emocionalno otvorenijem stanju uma. Kombinirajući to s autentičnim glasovima, koristeći razgovorni ton i upečatljivu glazbu, dopuštamo audio porukama da prodru dublje. Što se tiče percepcije brenda, audio može učiniti da mali brend izgleda ogromno, a multinacionalni brend da se osjeća lokalno.

Koji aspekt Weekend Media Festivala vas najviše veseli i postoje li neki kolege govornici s kojima se radujete upoznati ili družiti?

Veselim se panelu Pošto kila kulture zato što je ovo relevantna tema za brend u cijelom svijetu i panelu Rules of the luxury market zato što je marketing luksuznih dobara u audiookruženju nešto što me godinama zanima i sada sam ga odlučio savladati.

Hrvatska privlači pažnju kao središte kreativnih industrija i inovacija u nastajanju. Hoće li vam ovo biti prvi put u Hrvatskoj?

Bit će mi ovo treći put da sam u Hrvatskoj, ali tek prvu put dolazim radi teme marketinga. U Zagreb sam prvi put došao 90-ih kao glumac u filmu iz kojeg sam kasnijom montažom izrezan, a prošle godine smo supruga i ja tjedan dana plovili po dalmatinskim otocima.

Kao iskusni profesionalac, što biste savjetovali kreativcima i trgovcima koji žele ostaviti svoj trag u području audio oglašavanja i brendiranja?

Shvaćajte to ozbiljno, investirajte u kreativnost i u slučaju da ste oglašivač, budite zahtjevniji. Inzistirajte na angažiranju iskusnih autora za svoju kampanju, odaberite prepoznatljive glasove i koristite audio redatelja. Isti princip vrijedi i za sonic brendiranje. Vrlo je lako pogriješiti i zvučati generički, stoga osigurajte jasnu strategiju u smislu osjećaja koji želite izazvati.

PODIJELI
VIJEST

MOŽDA ĆE VAS INTERESIRATI
RUJAN
11
2023
<
>
  • ACI marina Rovinj najbolja je domaća luka nautičkog turizma prema ocjenama gostiju i posade
    ACI marina Rovinj najbolja je domaća luka nautičkog turizma prema ocjenama gostiju i posade
    Četiri prestižne nagrade za izvrsnost pripale su najvećem lancu marina na Mediteranu
    11.09.2023.
  • Prosperus Growth preuzeo hrvatskog proizvođača mobilnih kućica Nord Mobil
    Prosperus Growth preuzeo hrvatskog proizvođača mobilnih kućica Nord Mobil
    Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth stekao je većinski udio u društvu Nord Mobil d.o.o., najvećem domaćem proizvođače mobilnih kućica koji opskrbljuje vodeće turističke kompanije u Hrvatskoj, kao i zemlje šire regije.
    11.09.2023.
  • U Čakovcu otvoren prvi Stop Shop u Međimurju
    U Čakovcu otvoren prvi Stop Shop u Međimurju
    Stanovnici Čakovca, kao i cijele sjeverne Hrvatske od sada na raspolaganju imaju 7.760 m2 novog prodajnog prostora koji uključuje 13 lokala s bogatom ponudom prepoznatljivih domaćih i međunarodnih brendova.
    11.09.2023.
  • Predstavljen program najveće konferencije koja poslovno povezuje domovinsku i iseljenu Hrvatsku
    Predstavljen program najveće konferencije koja poslovno povezuje domovinsku i iseljenu Hrvatsku
    Ovogodišnje izdanje konferencije pod nazivom „Zemlja izlazećeg optimizma“ po prvi će puta biti održano izvan Zagreba, u Poduzetničkom inkubatoru PISAK u Sisku od 28. do 30. rujna.
    11.09.2023.
  • Jedinstvena platforma kojom se znatno olakšava proces javne nabave
    Jedinstvena platforma kojom se znatno olakšava proces javne nabave
    Bilten javne nabave u RH sveobuhvatna je platforma koja obiluje informacijama, znanjem o javnoj nabavi, kao i primjerima iz prakse, te na taj način olakšava rad naručiteljima i ponuditeljima u ovom procesu.
    11.09.2023.
  • U Međimurju se otvara prva shopping oaza
    U Međimurju se otvara prva shopping oaza
    S dolaskom jeseni, ne samo da se mijenja lišće na drveću, već i naša svakodnevna rutina. Dok se topli dani ljeta polako približavaju svom kraju, obaveze se povećavaju, kako one školske za najmlađe, tako i one poslovne nakon završenih godišnjih odmora.
    11.09.2023.
  • Probijena je druga cijev tunela Učka
    Probijena je druga cijev tunela Učka
    Svečano obilježavanje proboja druge tunelske cijevi dužine 5,63 kilometara održano je usred tunela, točno na pola puta između istarske i riječke strane.
    11.09.2023.
  • Vodeći hrvatski poduzetnici i stručnjaci o važnosti korporativnog upravljanja
    Vodeći hrvatski poduzetnici i stručnjaci o važnosti korporativnog upravljanja
    Panelom „Korporativno upravljanje – iskustva hrvatskih poduzetnika“ otvorene su prijave za deveto nacionalno izdanje EY Poduzetnika godine, koje će biti otvorene do 1. prosinca 2023.
    11.09.2023.
  • Izvrsna popunjenost kapaciteta regionalnog distribucijskog centra Osječko-baranjske županije za voće i povrće
    Izvrsna popunjenost kapaciteta regionalnog distribucijskog centra Osječko-baranjske županije za voće i povrće
    U Regionalni distribucijski centar Osječko-baranjske županije za voće i povrće od kolovoza pristižu prve jabuke, visok interes proizvođača potvrdio opravdanost investicije.
    11.09.2023.
  • Solarna energija u energetskim politikama Europske unije i jugoistočne Europe
    Solarna energija u energetskim politikama Europske unije i jugoistočne Europe
    Međunarodni energetski forum – INTERENEF tijekom godina se profilirao kao referentno mjesto i događaj za rasprave o gorućim i najaktualnijim pitanjima iz područja energetike, u najširem smislu.
    11.09.2023.

Najčitanije

Pomoć

SAD šalje Kijevu vojnu pomoć od 200 milljuna dolara, a Oslo sustave protiv dronova

Crno more

Navodna ruska mina eksplodirala kod rumunjskog turističkog odredišta

Od ponoći raste cijena goriva

Benzin poskupljuje za tri, a dizel deset centi po litri

HNL

Livaja s dva gola 'poništio' neiskorišteni jedanaesterac. Istra 1961 - Osijek 4-4

Mediji

Prvi ispitani uhićenici bit će raspoređeni u 14 zatvora po Grčkoj

Italija

Od subote na Lampedusu raznim plovilima stiglo gotovo 1000 migranata

Ancelotti

Modrić i Kroos su nam važni i neće biti pričuvni igrači

Revolt Grka

Građani traže slobodan pristup plažama

Banner sekcija Najčitanije - Detalji vijesti - test banner
  • Impressum
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uvjeti korištenja
svijet.hr

Copyright (c) svijet.hr. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.  |  Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće

Kolačiće koristimo za prilagođavanje sadržaja i oglasa, za pružanje značajki društvenih medija i za analizu prometa. Također dijelimo informacije o vašoj upotrebi naše web-lokacije s našim društvenim medijima, oglašivačkim i analitičkim partnerima koji ih mogu kombinirati s drugim informacijama koje ste im dali ili koje ste prikupili iz upotrebe svojih usluga.
Prihvaćam sve kolačiće Prihvaćam odabrane Postavke kolačića Ne prihvaćam