Izvođač radova na rekonstrukciji željezničke stanice u Novom Sadu, čiji se dio u petak urušio zbog čega je, prema posljednjim inofrmacijama, poginulo 11 osoba, bio je kineski konzorcij CRIC&CCCC ("China Railway International Co.Ltd" i "China Communications Construction Company Ltd").
Tvrtka "Infrastruktura željeznice Srbije" dva sata nakon nesreće je priopćila da nadstrešnica koja je pala nije bila predmet rekonstrukcije, već da je u okviru rekonstrukcije rađena "unutrašnjost stanice, krov i fasada iznad i ispod nadstrešnice".
Rekostrukcija Željezničke stanice u Novom Sadu odvijala se u dvije faze. Sudeći prema priopćenju tvrtke “Infrastrukture željeznice Srbije” ni u jednoj fazi predmet rekonstrukcije nije bila nadstrešnica koja se danas srušila na građane, ali se radilo na krovu, kao i fasadi iznad i ispod nadstrešnice.
“Nadstrešnica koja je pala na ulasku u stanicu Novi Sad nije bila predmet rekonstrukcije u okviru radova na obnovi stanične zgrade kao dio projekta izgradnje brze pruge Novi Sad- Subotica. U okviru rekonstrukcije rađena je unutrašnjost stanice, krov i fasada iznad i ispod nadstrešnice”, navela je Infrastruktura željeznice Srbije.
Podsjetimo, rekonstrukcija Željezničke stanice u Novom Sadu počela još u listopadu 2021. godine, pa je stanica prvi put svečano otvorena u jeku predizborne kampanje u ožujku 2022. godine, pisao je Danas.
Ubrzo je ponovo zatvorena zbog radova. Rekonstruirana zgrada željezničke stanice otvorena je 5. srpnja ove godine, svečano, u Novom Sadu – drugi put.
Ministar građevinarstva, prometa i infrastrukture Goran Vesić tada je istaknuo da je željeznička stanica Novi Sad rekonstruirana u dvije faze.
“Uz uvjete Zavoda za zaštitu spomenika sačuvan je izgled stanice kakav je imala ranije, po čemu je i poznata”, izjavio je tada Vesić.
Željeznička stanica u Novom Sadu izgrađena je 1964. godine po projektu arhitekte Imrea Farkaša.