Zlatne nagrade Mplus je dobio u kategorijama “Front-Line tim godine za korisničku podršku” i “Najbolja praksa godine u obuci lidera ili menadžmenta”. Srebrnu nagradu dobio je u kategoriji “Kontaktni centar godine (više od 100 mjesta) - ostale uslužne djelatnosti” te kao “Tehnološki partner godine u prodajnim ili korisničkim rješenjima”. Konačno, brončanim priznanjem Mplus je nagrađen za “Tim korisničke podrške godine – oporavak nakon krizne situacije – sve ostale industrije” te za “Najbolje korištenje tehnologije u korisničkoj podršci – sve ostale industrije.” Nagrada Stevie predstavlja jedno od najprestižnijih svjetskih priznanja za izvrsnost u korisničkoj podršci, kontaktnim centrima, poslovnom razvoju i prodaji, a organizira devet vodećih svjetskih poslovnih programa dodjele nagrada, uključujući i prestižne American Business Awards i International Business Awards.
Na ovogodišnjem natjecanju razmatrano je više od 2100 nominacija tvrtki i organizacija svih veličina i gotovo svih industrija iz 45 zemalja.
“Ovih šest nagrada svjedoče predanosti naših timova u postizanju izvrsnosti u svim poslovnim linijama usluga koje pružamo. Od integracije vrhunske tehnologije do transformativnih programa obuke i uloženih napora u podršci korisnika, ponosni smo što postavljamo globalne standarde u korisničkom iskustvu. Čestitam svakom članu Mplus tima na ovom velikom postignuću”, rekao je Tomislav Glavaš, čelnik Mplusa i član Uprave Bosqara.