Tvrtka, koja je prošli tjedan objavila bolje od očekivanih kvartalne podatke u neplaniranoj objavi, rekla je da će povećanje troškova na kraju uzrokovati porast cijena, ali je dodala da je trenutno nemoguće kvantificirati ih ili procijeniti njihov utjecaj na potražnju potrošača za njegovim proizvodima.
Adidas je izvijestio da je njegova neto dobit koja se pripisuje dioničarima za prvo tromjesečje 2025. porasla na 428 milijuna eura ili 2,40 eura po dionici sa 170 milijuna eura ili 0,95 eura po dionici prošle godine.
Operativna dobit tvrtke porasla je za 82% na 610 milijuna eura u prvom tromjesečju s prošlogodišnjih 336 milijuna eura, što odražava povećanje operativne marže od 3,8 postotnih bodova.
U prvom tromjesečju 2025. godine, valutno neutralni prihodi porasli su za 13% u odnosu na prethodnu godinu, što odražava snažan zamah brenda adidas, koji je porastao za 17%. U eurima, prihodi za tromjesečje porasli su za oko 13%, odnosno gotovo 700 milijuna eura, na 6,153 milijarde eura s 5,458 milijardi eura prošle godine.
Nakon prodaje preostalih Yeezy zaliha krajem prošle godine, rezultati tvrtke za prvo tromjesečje 2025. isključuju sve prihode od Yeezyja, koji je u 2024. godini pridonio s približno 150 milijuna eura.