Gvasalia, poznat kao Demna u industriji, interno se pridružuje iz Balenciage u vlasništvu Keringa. On je zamijenio Sabatoa De Sarna, čiji je odlazak najavljen prošli mjesec.
Oštar pad vrijednosti
Dionice su pale 10,75% do 11:00 sati po londonskom vremenu, poništivši ranije gubitke od 12,4% - najveći pad dionice od listopada 2008., prema Reutersu.
“Demnin doprinos industriji, Balenciagi i uspjehu Grupe je ogroman. Njegova kreativna snaga upravo je ono što Gucciju treba", izjavio je u izjavi predsjednik uprave i izvršni direktor Keringa François-Henri Pinault.
Demna, gruzijski državljanin i Guccijev prvi netalijanski umjetnički direktor nakon Toma Forda, radio je gotovo desetljeće u Keringovoj manjoj etiketi Balenciaga. Poznat je po donošenju streetweara u sferu luksuza.
Izazvao je kontroverze 2022. nakon reklamne kampanje koja prikazuje djecu s proizvodima u stilu ropstva. Jedan oglas uključivao je dijete koje drži torbicu u obliku plišanog medvjedića na naramenicama u stilu ropstva, dok je drugi prikazivao dokumente uključujući tekst iz presude Vrhovnog suda iz 2008. u vezi s dječjom pornografijom.
Kineski problemi za Gucci
Imenovanje označava posljednji pokušaj Keringa da promijeni svoju glavni brend Gucci, koja čini oko polovicu ukupnih prihoda grupe, ali je pretrpjela pad prodaje zbog slabije potražnje s ključnog kineskog tržišta.
Prodaja Guccija pala je 24% godišnje u četvrtom tromjesečju na 1,92 milijarde eura, izvijestio je Kering prošli mjesec, usred šireg pada prihoda grupe od 12%.
Kering je potvrdio da će Demnino imenovanje stupiti na snagu od srpnja 2025.
Pojačala su se nagađanja da bi Kering mogao tražiti vanjski angažman kako bi oživio Guccijevo bogatstvo nakon što je njegov dugogodišnji maksimalistički stil izašao iz mode zbog pomaka cijele industrije prema "tihom luksuzu".
Pišući u bilješci u četvrtak, analitičari Jefferiesa rekli su da će tvrtka sada morati "krenuti tempom" kako bi ponovno osnažila modnu privlačnost Guccija.
“Ipak, s obzirom na to da će Demna preuzeti svoju ulogu početkom srpnja, nejasno je hoće li njegov pečat na brendu biti vidljiv već na Guccijevoj rujanskoj reviji u Milanu. Ili ćemo morati čekati do 2026. godine”, istaknuli su.