Dionice Burberryja porasle su za oko 5% nakon što su mediji tijekom vikenda objavili da njegov konkurent Moncler razmišlja o ponudi za britanskog luksuznog trgovca.
Burberry, čija je tržišna vrijednost na razini od oko 3 milijarde funti (3,9 milijardi dolara), rekao je Reutersu da ne komentira nagađanja.
Talijanski broker Intermonte rekao je da je mogući dogovor između dviju luksuznih grupacija "malo vjerojatan scenarij", budući da bi Moncler smatrao rizičnim ponovno pokretanje tako velike tvrtke kao što je Burberry.
"S obzirom na tekuće poslove na akviziciji Stone Islanda od strane Monclera od 2020., koji je do sada
donekle razočarao tržište, trenutak bi mogao biti iznenađujući", rekli su analitičari UBS-a.
Burberry, poznat po odijevanju engleske više klase u svoje klasične devine, crvene i crne karirane uzorke, zaostaje za svojim konkurentima dok se bori da oživi potražnju za svojom odjećom.
Britanska luksuzna grupacija, koja je ukinula dividendu i izdala upozorenje o dobiti u srpnju, izvijestit će o rezultatima za prvo polugodište 14. studenog.
Ove godine luksuzni sektor bori se sa smanjenom potrošačkom potrošnjom, posebno u Kini, pri čemu je Moncler izvijestio o padu prodaje od 3% u trećem kvartalu prošlog mjeseca.
Brojni analitičari identificirali su Burberry kao potencijalnu metu preuzimanja ranije ove godine nakon što je cijena dionice tvrtke pala za 40% u razdoblju od 12 mjeseci. To je značilo da je ispao iz indeksa FTSE 100 prvi put u 15 godina.
Pad cijene dionice i dva upozorenja o smanjenoj dobiti ove godine doveli su do naglog odlaska Jonathana Akeroyda u ljeto nakon gotovo tri godine provedene na mjestu izvršnog direktora.
Upozorenje o dobiti u srpnju uslijedilo je nakon dvoznamenkastog pada prodaje na njegovim glavnim tržištima u prvom tromjesečju koje je tvrtka opisala kao "razočaravajuće". Tvrtka je također ukinula svoju dividendu.
Prodaja u trgovinama u Americi i Aziji i Pacifiku pala je za 23%, dok je prodaja u Europi, Bliskom istoku, Indiji i Africi pala za 16%.