Potrošnja alkoholnog piva u Njemačkoj nastavila je padati u Njemačkoj 2024., što je dio stalnog dugoročnog pada pijenja u zemlji koja je dugo poznata po svom pivu, prema njemačkom udruženju pivara.
Mladi ne piju pivo
Očekuje se da će konačne prodajne brojke za 2024. biti još slabije od 2023., godine u kojoj je zabilježena najniža prodaja piva u zemlji u desetljećima sa samo 8,4 milijarde litara, rekla je industrijska grupa.
Prodaja do studenog bila je 2,1% niža od prošlogodišnjih brojki. Konačne brojke za prosinac još nisu prikupljene.
Predsjednik Udruge pivara Christian Weber rekao je da su loše vrijeme, inflacija i neodlučna potrošačka potrošnja među faktorima koji su pomogli u padu prodaje piva.
Mnoge od oko 1500 njemačkih pivovara polažu nade u bezalkoholne varijante kako bi nadoknadile pad prodaje tradicionalnog piva.
Kupcima je 2023. prodano oko 670 milijuna litara bezalkoholnog piva, a do kraja 2024. bezalkoholno pivo činilo je 8,9% njemačkog tržišta piva, izvijestila je udruga pozivajući se na istraživača tržišta Nielsena.
To čini bezalkoholno pivo trećom najpopularnijom vrstom piva u Njemačkoj nakon pilsnera i svijetlog lagera, poznatog u Njemačkoj kao helles.
Trend prema bezalkoholnim varijantama može se djelomično objasniti zdravijim načinom života mnogih ljudi koji je više orijentiran na tjelovježbu.
Osim toga, društvo stari, što u prosjeku dovodi do manje potrošnje piva po glavi stanovnika.
Industrija ostaje živahna
Weber je pohvalio otpornost njemačkih proizvođača piva unatoč ponovnom suočavanju s teškim predviđanjima prodaje u tekućoj godini.
"Lansiranje novih proizvoda neprestano pokazuje kako se inovacija i tradicija mogu spojiti", rekao je.
Njemački savezni ured za statistiku objavit će potpune podatke o oporezivoj prodaji piva u 2024. sljedećih tjedana.
Zasluge: Robert Michael/dpa