Nike se udružio s brendom intimne odjeće Kim Kardashian Skims kako bi lansirao novu liniju aktivne odjeće, a tim potezom div tenisica želi pridobiti više žena i bolje se natjecati s Lululemonom, Alo Yogom i Vuorijem, objavile su tvrtke u utorak.
Početna kolekcija u proljeće
Novi brend – nazvan NikeSKIMS – uključivat će odjeću, obuću i modne dodatke. Svoju će početnu kolekciju predstaviti ovog proljeća, a globalno predstavljanje planirano je za 2026. Nije jasno kako će točno proizvodi izgledati ili koji će predmeti biti uključeni u početnu kolekciju. Jedina slika sadržana u Nikeovoj objavi bila je grafika loga novog brenda.
Nikeovo partnerstvo sa Skimsom, popularnom robnom markom odjeće za oblikovanje koju su kreirali Kardashian i švedski poduzetnik Jens Grede, glavni izvršni direktor marke, dolazi u trenutku kada Nike pokušava vratiti tržišni udio koji je izgubio od novopečenih konkurenata i dovesti više žena u marku.
Nova linija aktivne odjeće s pridruženim imenom Skims omogućit će Nikeu da se uhvati u koštac s tipovima kupaca koji kupuju aktivnu odjeću od Lululemona i novijih konkurenata kao što su Alo Yoga i Vuori, koji više služe ženama nego što to trenutno čini Nike.
Odjeća je cilj
Nike je ranije rekao da su oko 40% njegovih kupaca žene, ali većina brendova odjeće radije ima više ženskih potrošača nego muškaraca jer oni više kupuju i troše više na odjeću. Osim toga, ova razlika među spolovima omogućila je Nikeovim konkurentima da se učvrste u poslovanju sportske odjeće, što bi mogla biti prilika za rast za diva tenisica. U fiskalnoj 2024. godini odjeća je predstavljala samo oko 28% prihoda marke Nike.
Prošli tjedan Nike je predstavio novu reklamnu kampanju usmjerenu na sportašice tijekom Super Bowla, svoju prvu reklamu za velike igre u desetljećima. Kampanja pod nazivom "So Win" ističe sportašice poput gimnastičarke Jordan Chiles i WNBA zvijezda Caitlin Clark i Sabrine Ionescu. Spot se dotakao izazova s kojima su se žene susrele u sportu i pozvao ih na pobjedu, iako im je rečeno što ne smiju i kakve ne bi trebale biti.
Kampanja je jasno stavila do znanja da će dopiranje do sportašica i hvatanje buke koja trenutno okružuje ženski sport biti središnja točka Nikeove strategije pod njegovim novim izvršnim direktorom Elliottom Hillom. Ne samo da će Skims partnerstvo omogućiti Nikeu da se bolje natječe za žene, već će donijeti i novu liniju proizvoda u vrijeme kada je tvrtka optužena da zaostaje za inovacijama i razvija iste, naslijeđene stilove koji više nisu uzbudljivi potrošačima.
Za Skims, koji je posljednji put procijenjen na 4 milijarde dolara, partnerstvo s Nikeom i pristup njegovim proizvodnim i razvojnim mogućnostima donosi priliku za rast brenda koji je popularan, ali još uvijek relativno mali u usporedbi s konkurencijom. Druge marke intimne odjeće, poput Victoria's Secreta, pokušali su se, ali uglavnom nisu uspjeli razgranati u aktivnu odjeću, tako da bi Skims mogao dokazati da je pobjednik u svemiru s Nikeom uz sebe.
Javna ponuda dionica
Skims je nedavno razmatrao i javnu ponudu dionica (IPO). Ako Skims može pokazati da ima više prilika za rast uz strateškog partnera poput Nikea, tu će priču lakše prodati ulagačima koji su oprezni s potrošačkim tvrtkama zbog zabrinutosti oko carina, stalne inflacije i povlačenja diskrecijske potrošnje.
Grede je ranije rekao da trgovac na malo zaslužuje biti javno poduzeće, ali je za WWD u prosincu rekao da još nije donio odluku o IPO-u.