Kultni Orient Express, poznat po luksuznim putovanjima vlakom, trebao bi se vratiti u Italiju s novom uslugom pod nazivom 'La Dolce Vita'. Ovo označava ponovno oživljavanje kultnog vlaka 140 godina nakon njegovog izvornog pokretanja, koje je povezivalo Pariz i Istanbul.
U partnerstvu s luksuznom talijanskom ugostiteljskom grupom Arsenale, nova usluga će sadržavati šest vlakova za spavanje i dva hotela. Svaki vlak može primiti 62 putnika i putovat će kroz 14 regija Italije.
Kulinarsko iskustvo na brodu osmislit će kuhar Heinz Beck s tri Michelinove zvjezdice. Njegov cilj je prikazati raznoliku talijansku kulinarsku tradiciju od jutarnjih do ponoćnih zalogaja, omogućujući gostima da se duboko povežu s lokalnom kulturom. Među osam novih ruta su ruta tartufa od Rima do Nizza Monferrata i obilazak toskanskih vinograda koji vodi do Montalcina. Gosti se mogu veseliti ukusnim jelima poput sicilijanskih arancina i venecijanskog tiramisua. Rute bi trebale biti predstavljene u proljeće iduće godine, a cijene karata počinju od oko 3500 eura.
La Dolce Vita Orient Express: Jedite u Italiji sa stilom
Objavljeni su novi detalji o željno iščekivanom vlaku La Dolce Vita Orient Express i nadolazećim Orient Express hotelima u Rimu i Veneciji, prvima za ponovno lansirani brend.
Kuhar s tri Michelinove zvjezdice Heinz Beck kreirat će posebna putovanja objedovanjem inspirirana s 14 talijanskih regija istraženih na osam ruta novog vlaka, uključujući rutu tartufa između Rima i Nizza Monferrata i obilazak toskanskih vinograda koji posjećuje Montalcino.
Prvi Orient Express hotel brenda bit će Orient Express La Minerva u Rimu, a slijedit će Orient Express Palazzo Donà Giovannelli u Veneciji. Više detalja o njima bit će otkriveno ove godine.
Povijest Orient Expressa
Luksuzna željeznička linija koja je, uz samo dvije pauze, prometovala 121 godinu povezivala je Pariz i Istanbul i do danas je ostala simbol komfornog putovanja, sporog, udobnog, elegantnog…
Vlak je na svoje prvo putovanje krenuo 4. listopada 1883. godine, u njemu je bilo 40 putnika, a putovanje je trajalo 13 dana.
Među tim prvim putnicima puno je bilo novinara, što se pokazalo dobrim potezom u vrijeme kad su informacije putovale puno sporije nego danas. Europska je elita pohitala rezervirati svoje mjesto na narednim polascima.
Od linije su imali koristi svi gradovi na njegovoj ruti, među kojima je i Zagreb – upravo je za njegove putnike 1925. sagrađen hotel Esplanade. Posljednji put slavni je vlak prošao kroz Zagreb 1939., ali hotel je do danas ostao jedan od najboljih u gradu, uvijek ponosan na svoju povijesnu poveznicu s linijom.