Dvije najveće pivovare u zemlji planiraju poskupljenja koja će vjerojatno utjecati i na supermarkete i na ugostiteljski sektor.
Krombacher i Veltins, među najprodavanijim pivskim markama u zemlji, najavili su planove za podizanje cijena u listopadu. Poskupljenja bi se u početku odnosila na velike kupce, ali bi se mogla prenijeti i na krajnje kupce u trgovinama i barovima.
Iako nijedna tvrtka nije otkrila točne brojke, promatrači industrije procjenjuju da bi standardna gajba od 20 boca od pola litre mogla postati skuplja za oko 1 euro (1,15 dolara).
Obje tvrtke posljednji put su podigle cijene 2023. godine.
Veltins je rekao da je povećanje potrebno kako bi se održala ulaganja u maloprodaji i u ugostiteljstvu usred rastućih troškova.
Još nije jasno hoće li druge velike pivovare slijediti taj primjer ili će lanci supermarketa apsorbirati dio dodatnih troškova ili ih prenijeti na potrošače.
U međuvremenu, ljubitelji piva u Njemačkoj nedavno su zabilježili porast promotivnih ponuda. Prema istraživaču tržišta NielsenIQ-a Marcusu Stroblu, trgovci se agresivno natječu s popustima, omogućujući potrošačima da kupuju pivo znatno ispod uobičajene cijene na policama.
Oko dvije trećine boca piva glavnih pilsnerskih marki prodaje se po promotivnim cijenama, rekao je Strobl, s cijenama koje padaju i do 9,99 eura po gajbi. Dok su cijene na policama stalno rasle tijekom posljednjeg desetljeća, promotivne cijene ostale su uglavnom nepromijenjene - jaz koji bi se mogao dodatno proširiti s novim poskupljenjima, dodao je.