Rakuten Viber najavio je danas lansiranje više novih značajki koje malim tvrtkama omogućavaju da se razvijaju na ekonomičan način. Nakon uspješnog lansiranja ovih značajki u Grčkoj te na Filipinima, vlasnici malih tvrtki na vodećim tržištima diljem svijeta, uključujući i Hrvatsku, sada mogu besplatno otvoriti svoje Poslovne račune na Viberu i direktno njima upravljati. To će im pomoći da predstave svoje tvrtke i ponudu na Viberu, postanu primijećeni u pretragama unutar aplikacije te da upravljaju komunikacijom sa svojim kupcima i klijentima.
Značajke Poslovnih računa koji su sada dostupni malim tvrtkama su:
Povećanje svjesnosti o brendu kroz jedinstveno prisustvo
Javni poslovni profil: Tvrtke mogu kreirati detaljnu poslovnu stranicu koja sadrži korisne informacije za klijente i kupce uključujući naziv, logotip brenda, kategoriju poslovanja, opis djelatnosti, radno vrijeme, poveznicu na internetsku stranicu te dodatni telefonski broj. Takvi poslovni profili su javni, pretraživi na Viberu i efikasno integrirani u svu prepisku 1-na-1.
Katalog usluga: Vlasnici tvrtki mogu predstaviti do 50 svojih usluga ili proizvoda na Viberu, uključujući njihov naziv, cijenu, sliku i opis. Na raspolaganju im je mogućnost da podijele specifične proizvode direktno unutar bilo koje prepiske na Viberu i promoviraju svoju ponudu s posebnim popustima. Klijenti i kupci mogu pretraživati usluge i proizvode slanjem pitanja o proizvodu direktno kroz prepisku.
Povećanje prodaje kroz veću vidljivost i promociju
Vidljivost: Vlasnici tvrtki mogu privući nove kupce tako što će se pojavljivati u rezultatima pretraga na Viberu temeljem svojeg imena, opisa, lokacije i kategorije. Svi korisnici Vibera koji imaju Poslovne račune bit će istaknuti s posebnom oznakom u prepiskama 1-na-1. Time će njihova vidljivost i prepoznatljivost biti povećana među njihovim kontaktima te potencijalnim novim kupcima i klijentima.
Poslovni profil, QR kodovi i linkovi: Svaki Poslovni račun sadrži profil koji je vidljiv i izvan Vibera te ga svatko može posjetiti. Kako bi mogli promovirati svoje poslovanje, vlasnici će moći podijeliti link svojeg poslovnog profila te QR kodove unutar te izvan Vibera – i to putem društvenih mreža, u tiskanim medijima ili na ulazu na prodajno mjesto.
Marketinški alati: Tvrtke mogu najaviti promocije, posebne ponude i lansiranje novih proizvoda svim klijentima i kupcima koji su se prethodno registrirali na njihovim računima.
Efikasno povezivanje s klijentima kroz automatizaciju i analitiku
Unaprijeđene značajke u prepiskama: Tvrtke mogu lagano upravljati interakcijama s kupcima i klijentima koristeći alate koji imaju automatizirane odgovore. Od trenutka kada ih korisnik aktivira, ovi mehanizmi mogu pružati odgovore na pitanja upućena izvan radnog vremena, automatski poslati poruke o odsutnosti ili pozdraviti nove kupce i klijente standardiziranom porukom dobrodošlice.
Poslovna analitika: Unaprijeđene analitičke funkcionalnosti daju uvid putem metrike koja uključuje doseg, povećanje broja pretplatnika i prosječno vrijeme odgovaranja. Ovo omogućava tvrtkama da poboljšaju zadovoljstvo klijenata i kupaca te da donesu odluke temeljene na kvalitetnim informacijama u svrhu unaprjeđenja svojeg poslovanja i povećanja prodaje.
„Male tvrtke osnova su svake domaće ekonomije. S našom najnovijom ponudom pružamo im podršku gdje god se nalazile te im pomažemo da uspješno pronađu svoje mjesto u dinamičnom okruženju današnjeg digitalnog tržišta,“ istaknuo je Ofir Eya, generalni direktor Rakuten Vibera. „Uvođenje samposlužne i lako iskoristive platforme potvrda je naše posvećenosti da kao superaplikacija podržimo vlasnike tvrtki, kompanija i brendova tako što ćemo im omogućiti pristup ekonomski efikasnim digitalnim alatima koji će odgovoriti na njihove jedinstvene potrebe.“
Devedeset posto kupaca potvrdilo je da troši više novca na brendove koji im nude personalizirano iskustvo kupovine, usklađeno s njihovim osobnim izborom (Izvor 1). Dodatno, 88 % kupaca radije će potražiti ponudu od brenda koji nudi kvalitetnu korisničku uslugu (Izvor 2). Kako su lojalni kupci izuzetno važni za opstanak i razvoj tvrtki, pogotovo onih malih, mnoge od njih sve više traže isplative načine da pruže personalizirano iskustvo i usluge.
U prilog tome, Rakuten Viber je od početka godina zabilježio rast od 65 % u broju novoregistriranih Poslovnih računa u Grčkoj i na Filipinima. Ovom novinom Viber dodatno proširuje svoju strategiju superaplikacije kako bi Poslovni računi još više bili na raspolaganju malim tvrtkama. Kao važna dopuna asortimanu poslovnih rješenja Vibera – novi proizvod daje nove mogućnosti tvrtkama svih veličina da kreiraju svoje prisustvo na platformi za razmjenu poruka i potaknu korisnih odnose s kupcima i klijentima.