Izlazak filma Aquaman i izgubljeno kraljevstvo ovog prosinca bit će jedan od najvećih filmskih događaja godine. Uoči filmske premijere, tvrtka Samsung najavljuje ekskluzivnu suradnju s Warner Bros. Pictures. Blagdanska suradnja sastoji se od dvije faze; globalne maloprodajne aktivacije i europske digitalne aktivacije Aqamanovog SmartThings kraljevstva. Kampanja će biti prisutna na cijelom Samsung ekosustavu.
„Partnerstvo s Warner Bros. na filmu Aquaman i izgubljeno kraljevstvo, jednoj od njihovih najvećih franšiza, je nevjerojatno. Prikazivanje mogućnosti SmartThingsa u kombinaciji s Aquamanovim supermoćima pružit će korisnicima nezaboravno iskustvo. Omogućavanje korisnicima da vide ekskluzivnu najavu u jasnom 8K formatu sjajan je način otkrivanja Izgubljenog kraljevstva." Istaknuo je Benjamin Braun, glavni direktor marketinga Samsung Europe.
U iščekivanju međunarodne premijere na velikom platnu 20. prosinca, službena najava filma bit će dostupna ekskluzivno na Samsung televizorima unutar trgovina, omogućavajući kupcima doživljaj u zadivljujućoj 8K rezoluciji. Ovaj uzbudljivi korak naprijed u 8K sadržaju, dio šireg partnerstva 8K sadržaja između tvrke Samsung i Warner Bros. Pictures će prikazati mogućnosti Samsung Neo Qled 8K televizora, omogućujući korisnicima uživanje u kinematografskoj kvaliteti najave filma. Maloprodajna faza će korisnicima dati priliku da postanu heroji vlastitih domova, ističući mogućnosti Samsung perilica u smanjenju potrošnje energije do 70 posto , uz Samsung SmartThings AI Energy Mode .
Od 11. prosinca na Samsung.com možete istražiti Aquamanovo SmartThings kraljevstvo. Posjetitelji stranice mogu istražiti kako koristiti SmartThings Find za praćenje svog Galaxy Z Flip5 pametnog mobitela ili dragocjenih artefakata, kako kontrolirati potrošnju energije pomoću SmartThings Energy (bez potrebe za trozupcem) ili upotrijebiti Jet Live značajku na Jet Bot™ AI+ robotskom vakuumskom usisavaču kako bi provjerili što njihovi kućni ljubimci rade dok su sami kod kuće, između ostalih svakodnevnih scenarija.