Starbucks je rekao da su posljedice ransomware napada na dobavljača softvera utjecale na njegovu sposobnost plaćanja baristima i upravljanja njihovim redovnim poslovanjem, rekao je glasnogovornik tvrtke u ponedjeljak.
Priopćili su da je prekid rada dobavljača treće strane poremetio pozadinski proces Starbucksa koji omogućuje raspoređivanje zaposlenika i praćenje vremena.
Prekid rada ne utječe na korisničku službu, a tvrtka je radila na tome da osigura da su njezini zaposlenici u potpunosti plaćeni za svoje odrađene sate uz ograničene poremećaje ili odstupanja, prema Starbucksovom glasnogovorniku.
Tvrtka Blue Yonder sa sjedištem u Velikoj Britaniji, koja Starbucksu i drugim trgovcima na malo osigurava softver za lanac opskrbe, prema Wall Street Journalu, rekla je u četvrtak da je doživjela poremećaje zbog napada ransomwarea i da radi na rješavanju problema.
Starbucksove trgovine pribjegavaju ručnim metodama kao što su olovka i papir za raspoređivanje zaposlenika, rekao je glasnogovornik, dodajući da incident nije utjecao na korisničku službu ili radno vrijeme trgovine.
Blue Yonder je priopćio da je obavijestio relevantne kupce o incidentu i "nastavlja komunicirati prema potrebi".
"Blue Yonder doživio je poremećaje u svom okruženju s hostiranim uslugama, za koje je utvrđeno da su rezultat incidenta s ransomwareom", rekla je Marina Renneke, glasnogovornica tvrtke.
“Otkako je saznao za incident, tim Blue Yonder marljivo surađuje s vanjskim tvrtkama za kibernetičku sigurnost kako bi napredovao u procesu oporavka. Implementirali smo nekoliko obrambenih i forenzičkih protokola.”