Starbucks ukida svoje napitke s maslinovim uljem Oleato na većini lokacija, u sklopu nastojanja da pojednostavi jelovnik lanca.
Tvrtka sa sjedištem u Seattleu potvrdila je promjenu u srijedu prije objave svoje zarade u četvrtom fiskalnom kvartalu. Kasnije u srijedu, novi predsjednik i glavni izvršni direktor Starbucksa Brian Niccol trebao je održati svoj prvi konferencijski poziv s investitorima otkako se prošlog mjeseca pridružio tvrtki.
Starbucks je rekao da više neće nuditi Oleato pića početkom studenog u većini trgovina. Bit će dostupni na nekim lokacijama u Italiji, Japanu i Kini.
Ova odluka prekida vezu s dugogodišnjim čelnikom Starbucksa Howardom Schultzom, koji je došao na ideju za piće nakon posjeta proizvođaču maslinovog ulja na Siciliji. Schultz je piće nazvao "idejom transformacije" kada ga je predstavio u Italiji početkom 2023. U SAD-u je pušten u prodaju ranije ove godine.
No Schultz je odstupio s mjesta izvršnog direktora u ožujku 2023. i napustio je upravni odbor prošle jeseni. Od tada je prodaja Starbucksa pala jer su potrošači odbijali visoke cijene, a zaposlenici se bore sa sve složenijim jelovnikom lanca.
Niccol, bivši predsjednik i izvršni direktor Chipotlea, preuzeo je dužnost u rujnu. Prošli tjedan, kada je Starbucks' objavio svoju preliminarnu zaradu za četvrto tromjesečje, Niccol je rekao da Starbucks mora pojednostaviti svoj "pretjerano složen jelovnik" i pojednostaviti rad za bariste, posebno tijekom jutarnje gužve.
Uklanjanje Oleata dio je tog nastojanja, iako je tvrtka u srijedu rekla da je odluka o uklanjanju s jelovnika donesena prije nego što je Niccol preuzeo mjesto izvršnog direktora.