Posljednjih godina ubrzano se "rađa" novi trend. Riječ je o Travel Tuesdayu.
Prema nedavnom izvješću McKinsey & Company, interes za pretraživanje za Travel Tuesday porastao je od 2021. do 2023. za više od 500 posto. Google Trends trend podržava pokazujući rast pretraživanja za Travel Tuesday počevši od studenog 2017. godine.
Travel Tuesday je dan na koji kupci mogu pronaći ponude za kupnju putovanja kao što su boravak u hotelima ili zrakoplovni letovi. U članku iz 2018. New York Times pripisao je platformi za online rezervacije Hopper zasluge za popularizaciju koncepta Travel Tuesday.
Tijekom posljednje dvije godine, Travel Tuesday je stekao sve veći interes potrošača koji su u potrazi za povoljnim putovanjima. Igrači u putničkoj industriji potencijalno mogu imati koristi od obraćanja velike pozornosti na ovaj rastući fenomen—koji će se 2024. godine dogoditi u utorak, 3. prosinca—pronalaženjem načina za oblikovanje relevantnih promocija i kampanja oko njega.
Opseg pretraživanja na Googleu za pojam "putni utorak" raste u posljednjih nekoliko godina. Interes za pretraživanje pojma "Cyber Monday" i dalje je više od deset puta veći od interesa za Travel Tuesday—ali dok su pretraživanja za Cyber Monday u opadanju (možda zato što je koncept u ovom trenutku dobro uspostavljen u glavama potrošača), pretraživanja za Travel Tuesday pokazao je više od peterostruki porast u dvogodišnjem razdoblju.
Interes za pretraživanje za Travel Tuesday uglavnom je koncentriran u Sjedinjenim Državama i Kanadi. Neki povećani volumen također je vidljiv u Australiji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Nizozemskoj i Španjolskoj. Azijsko potrošačko tržište pokazuje vrlo malo angažmana u fenomenu Travel Tuesday-a - najpopularniji dan za kupovinu u toj regiji (a vjerojatno i u svijetu) je kineski Dan samaca, koji je nastao 1993. i svake se godine obilježava 11. studenog.
Podaci koje je pružila marketinška platforma za putovanja Sojern pokazuju da je u 2023. Travel Tuesday zabilježio značajan porast rezervacija hotela, krstarenja i zrakoplovnih prijevoznika od strane američkih putnika, u usporedbi s dva tjedna prije i dva tjedna nakon. (Rezervacije putovanja—koje se uglavnom odvijaju online—također su se intenzivirale na Cyber ponedjeljak, popularan dan za internetske ponude.)
Prema podacima iz Sojerna, rezervacije američkih putnika tijekom Travel Tuesdaya 2023. pokazale su sklonost odredištima koja su usko povezana sa smještajem u odmaralištima. Pretraživanja u ukupno 15 najpopularnijih odredišta porasla su za 37 posto na Travel Tuesday, u usporedbi s prosječnim rezultatima za druge utorke u studenom i prosincu 2023. No ovaj je promet pretraživanja u prosjeku porastao za odmarališta kao što su Nassau, Bahami i Punta Cana, Dominikanska Republika.
Jedno od objašnjenja moglo bi biti da putnici traže snižene paket aranžmane na Travel Tuesday, a ponuda odmarališta često je vezana uz takve paket aranžmane. Također postoje dokazi da će putnici vjerojatnije rezervirati putovanja na destinacijama s toplim vremenom kada je vrijeme u njihovim regijama tmurno.