Kultni brend Moschino pravi je dokaz da moda ne poznaje granice. Nekonvencionalne torbe dio su Moschinove prepoznatljive razigrane estetike, pretvarajući svakodnevne predmete u komade visoke mode.
Novi kreativni direktor brenda, Brazilac Adrian Appiolaza, nastavio je u istom tonu i umjesto da komadi izgledaju kao da su ispali iz crtića, ovaj put izgledaju kao da su ispali iz kuhinje.
U novoj kolekciji proljeće/ljeto 2025. možemo vidjeti vrećice u obliku kruha, raznih vrsta, poput tradicionalnog malog kruha rosetta (840 eura) ili nešto poznatijeg bageta (1250 eura), a tu su i papirnate vrećice (545 eura) u koje pakiramo kruh i povrće.
Međutim, glavna zvijezda nove kolekcije je torba u obliku celera.
Ovaj ekstravagantni dodatak, izrađen od napa kože, pokazuje Moschinov jedinstveni duh i doslovno kombinira modu i humor. Svaki detalj pažljivo je izrađen kako bi nalikovao pravom celeru – od prirodnih nijansi zelene do trodimenzionalnih listova ojačanih žicom, što im omogućuje da se prirodno ljuljaju.
Čak je i cijena "prava sitnica". Za to treba izdvojiti pozamašnih 4470 eura.