Jeftinija Netflixova razina podržana oglasima dosegla je 70 milijuna globalnih mjesečno aktivnih korisnika dvije godine nakon što je lansirana.
Tvrtka je u utorak rekla da je više od 50% novih prijava za planove podržane oglasima u zemljama koje nude tu opciju.
Pretplatnika znatno više
Netflix je rekao da i dalje "uočava pozitivan zamah i rast u svim područjima poslovanja", dodajući da je vidio "stalan napredak u svim bazama članica u svim zemljama".
Netflix je pokrenuo opciju u studenom 2022. kao jedan od svojih odgovora na usporavanje rasta broja pretplatnika.
U posljednje vrijeme rast pretplatnika nije bio problem. Prošlog mjeseca Netflix je izvijestio da je dodao 5,1 milijun pretplatnika tijekom trećeg kvartala, nadmašivši procjene Wall Streeta. Ukupno, Netflix broji 282,7 milijuna članstava u svim svojim razinama cijena.
Početkom sljedeće godine, Netflix je rekao da više neće obavještavati ulagače o broju svojih pretplatnika jer se usmjerava na prihode i druge financijske metrike kao pokazatelje uspješnosti.
Kada je Netflix pokrenuo svoju oglasnu platformu prije dvije godine, tvrtka je rekla da će Nielsen ocjenjivati njezin sadržaj.
Netflix je u svibnju objavio da će emitirati dvije utakmice Nacionalne nogometne lige na Božić ove godine kao dio trogodišnjeg ugovora. U utorak je rekao da je rasprodao svoj oglasni inventar za dvije igre uživo.
Netflix je također rekao da je uključio FanDuel i Verizon kao oglašivače za igre. FanDuel će postati ekskluzivni partner za klađenje na sportske kladionice prije utakmice, rekao je Netflix, i imat će sponzoriranu značajku u emisiji.
Medijske tvrtke usredotočile su se na strategije podržane oglasima za svoje mogućnosti strujanja koje privlače kupce jeftinijim planovima i također nude prihode od oglašavanja koji mogu pomoći u pomicanju poslovanja strujanja prema profitabilnosti. Dok je tržište oglasa bilo sporo za tradicionalnu televiziju, raslo je za streaming i digitalne tvrtke.
Netflix je ponudio svoje zadnje ažuriranje na svojoj razini podržanoj oglasima u svibnju, kada je rekao da je dostigao 40 milijuna globalnih mjesečno aktivnih korisnika, gotovo udvostručivši brojku koju je podijelio u siječnju. Ta je najava stigla tijekom Upfronts-a, kada medijske tvrtke daju svoje prezentacije oglašivačima.
Pokreću vlastitu platformu za oglašavanje
Netflix je također u svibnju najavio da će pokrenuti vlastitu platformu za oglašavanje, okončavši partnerstvo s Microsoftom za tu tehnologiju. Platformu je pokrenuo u Kanadi i planira je pokrenuti u SAD-u do kraja drugog kvartala sljedeće godine. Planira postaviti platformu uživo posvuda do kraja 2025. godine.