Netflix je prošlog tjedna nadmašio očekivanja u pogledu zarade i prihoda za treće tromjesečje. Te su brojke važne ulagačima.
A Netflix želi ići dalje od broja pretplatnika kao financijske metrike. Ali možda upravo brojevi pretplatnika daju najjasniju sliku o Netflixovoj vrijednosti.
Doista, vjerojatno je rast Netflixove razine članstva podržane oglasima oduševio ulagače i pomogao u rastu dionica za 11% u petak. U trećem tromjesečju, pretplatnici na oglasnu razinu porasli su za 35% u odnosu na tromjesečje i činili su 50% prijava.
Stjecanje novih pretplatnika razlikuje se od povećanja marži uvođenjem planova s povećanjem cijena ili rezanjem troškova. To znači da Netflix dolazi do novih kupaca koje inače ne bi imao.
“To je dobar pokazatelj da se dio rasta koji je nestao s tržišta 2022. vraća”, rekao je Richard Broughton, izvršni direktor Ampere Analysis, za CNBC.
I ne samo da se sve više ljudi prijavljuje za Netflix. Gledaju puno Netflixa: oko dva sata dnevno, prema JPMorganovom analitičaru Dougu Anmuthu. Bez oglasa to bi bila besmislena statistika. No s oglasima, dugo vrijeme gledanja može omogućiti Netflixu da više naplaćuje oglašivačima, povećavajući rast prihoda.
Mnogi od nas vole gledati Netflixove serije. Uz dominaciju tvrtke u medijima i prostoru za steaming, Netflixove dionice također su vrijedne pažnje. u odnosu na prethodnu godinu. Dodatni podaci objavljeni u petak, uključujući maloprodaju i industrijsku proizvodnju za rujan, također su nadmašili očekivanja, što je znak nade za posrnulo američko gospodarstvo.