Donatella Versace je ranije ove godine napustila svoju poziciju kako bi postala vanjska ambasadorica brenda, a ulogu kreativnog direktora je preuzeo Dario Vitale, nekadašnji dizajnerski direktor iz brenda Miu Miu.
Ova kupnja pokazuje vjeru u trajnu vrijednost Made in Italy koncepta, baš u trenutku kada financijska tržišta potresa kaos izazvan carinskom politikom predsjednika Trumpa. Time također završava Caprijev pokušaj da stvori američku luksuznu grupu koja bi parirala LVMH-u i Keringu, dok Prada započinje stvaranje talijanskog suparnika tim modnim divovima.
„Ovo je hrabar i ambiciozan potez Prade. Ova akvizicija omogućuje Pradi da proširi svoj portfelj i natječe se na većem globalnom tržištu“, rekao je Robert Burke za New York Times, osnivač konzultantske firme Robert Burke Associates.
Versace će se pridružiti Pradi i Miu Miu, kao i Luna Rossa jedriličarskom timu, te slastičarskom brendu Marchesi unutar Prada Group, čime se stvara novi mozaik talijanskog znanja i umijeća u luksuzu.
Prada ovom kupnjom jača svoje modno prisustvo i dodaje brend gotove i couture odjeće s identitetom koji se znatno razlikuje od onih koje imaju Miu Miu i Prada, a uz to ne ovisi o samoj dizajnerici Pradi. U priopćenju za medije, Andrea Guerra, izvršni direktor Prada Grupe, izjavio je da akvizicija unosi „novu dimenziju, drugačiju i komplementarnu“ u Grupu. „Versace ima ogroman potencijal,“ dodao je, uz napomenu da će „put biti dug.“