svijet.hr
17. Svibanj 2025.
  • Društvo
  • Geopolitika
  • Mojbiz
  • Kultura & Scena
  • Sport
  • Lifestyle
  • Tehno
  • Komentari
search
highlight_off
person
personPrijavi se u svoj SVIJEThr profil. disabled_by_default
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

Zaboravljena lozinka?

Nemaš korisnički račun? Registriraj se!

passwordZaboravljena lozinka? disabled_by_default

Unesite e-mail s kojim ste se registrirali i poslat ćemo vam link za resetiranje lozinke.

*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

assignmentRegistracija disabled_by_default
*
*
*
*
*
*

Dokažite da niste robot! Upišite rezultat:

*
Veleučilište Edward Bernays
SADRŽAJI:

Premium smještaj hrvatskom turizmu u 2024. donio 1,4 milijarde eura

Premium smještaj hrvatskom turizmu u 2024. donio 1,4 milijarde eura

Procijenjeni prihod od premium smještajne ponude, koja uključuje hotele, kampove, vile i marine, prošle godine u Hrvatskoj bio je 1,4 milijarde eura.

SVIBANJ
09
2025

Piše:

Svijet.hr

Podatak je ovo iz istraživanja koje je za platformu Stories HGK provela agencija 505 savjetovanje o potencijalima premium turizma na svjetskom i domaćem tržištu. Istraživanje je predstavljeno na obilježavanju godišnjice osnivanja platforme premium turizma HGK, Stories – Experience Premium Croatia.

“Među prvima smo prepoznali potrebu razvoja premium turizma i umrežavanja dionika pa tako sada obilježavamo godinu dana platforme za premium turizam Stories. Okupljamo više od 150 dionika iz svih segmenata premium turizma. Naš cilj je pozicionirati Hrvatsku kao cjelogodišnju i održivu turističku destinaciju s naglaskom na autentičnosti i izvrsnosti. Vjerujem da uz pomoć Storiesa i podršku resornog ministarstva, HTZ-a i drugih partnera u tome i uspijevamo”, poručio je predsjednik HGK, Luka Burilović.

Impresivne brojke

Prema analizi HGK, Hrvatska već sada nudi 20 tisuća premium hotelskih soba (22%), oko 10 tisuća premium mjesta u kampovima (12%), gotovo 3 tisuće kuća za odmor više i visoke kategorije (14%), te gotovo 9 tisuća vezova premium razine u marinama (39%). Od ukupno 92 restorana koji su uvršteni u preporuka Michelin vodiča za 2024. godinu u Hrvatskoj, jedan restoran ima 2 Michelin zvjezdice, 10 restorana ima jednu Michelin zvjezdicu i tri su restorana s Michelin zelenom zvjezdicom.

“Strateški cilj hrvatskog turizma je pozicionirati Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju izvrsnosti, autentičnosti i održivosti, s naglaskom na ponudu u premium segmentu. Vodeći se tim ciljem Vlada RH je upravo za projekte podizanja kvalitete turističke ponude do 2030. godine osigurala i rekordna sredstva u iznosu od 1,3 milijardi eura. U tom kontekstu platforma Stories je iznimno značajna jer doprinosi jačanju i izgradnji prepoznatljive i održive kvalitetne ponude u Hrvatskoj, čime se izravno podiže konkurentnost i prepoznatljivost naše zemlje na globalnoj turističkoj karti”, rekao je ministar turizam i sporta Tonči Glavina.

Ozbiljni planovi

Novih više od 6 tisuća hotelskih soba s 4 i 5 zvjezdica otvorit će se u Hrvatskoj do 2027. Ovo će popraviti sliku smještajnih kapaciteta jer trenutno svega oko 9 posto čine hoteli. Od sveukupnih hotelskih kapaciteta, više od polovice (52%) njih pripada segmentu više i visoke kategorije.

“Premium turizam u snažnom je uzletu, naše istraživanje je pokazalo da putnici sve više traže autentične, personalizirane doživljaje i da su spremni za to platiti više. Dugoročni cilj platforme Stories je pozicionirati Hrvatsku u destinaciju visoke kvalitete do razine da u strukturi dolazaka imamo do 20 posto premium i luksuznih turista. Izazovi sezonalnosti i strukture smještaja su prisutni, ali postepeno ih prevladavamo. Prošlogodišnji prihod od premium smještaja, kao i planirano povećanje hotelskih kapaciteta visoke kvalitete kroz sljedeće dvije godine, čini nas optimističnima da Hrvatska ide u pravom smjeru”, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.

Premium iskustva doprinose brendiranju destinacije jer stvaraju emocionalnu povezanost gosta s mjestom kroz autentičnost, visoku kvalitetu i personalizaciju, poručili su sudionici panela Brendiranje destinacije kroz premium iskustva.

Zagrebački projekti

“U okviru strateškog pozicioniranja Zagreba kao atraktivne cjelogodišnje destinacije, Turistička zajednica grada Zagreba je pokrenula projekt „Museums, maybe“, koji promovira 17 inovativnih zbirki. Platforma ističe autentičnost, kreativnost i suvremene pristupe kulturi, a usmjerena je na posjetitelje koji traže nova iskustva, čime dodatno jača prepoznatljivost Zagreba na međunarodnom turističkom tržištu”, istaknula je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba.

Moć brendiranja destinacije kroz premium iskustva pokazuje i Maslina Resort na Hvaru koji spaja održivi dizajn, visoku estetiku i lokalnu kulturu kroz ‘mindful luxury’ — luksuz s dušom, svrhom i poštovanjem prema prostoru i gostu.

“Naši gosti ne traže samo smještaj, već cjelokupno iskustvo koje ih povezuje s prirodom, lokalnom kulturom i sobom samima. Upravo ta svjesna, promišljena forma luksuza ono je što čini razliku”, pojasnila je Klara Šoštarić, menadžerica hotela Maslina Resort.

Kroz pojedine destinacije, poput mozaika gradi se slika premium Hrvatske, naglasili su panelisti.

Ključne riječi: premium smještajna ponuda, turizam, tonči glavina, andreja vukojević, luka burilović, martina bienenfeld
PODIJELI
VIJEST

MOŽDA ĆE VAS INTERESIRATI
SVIBANJ
09
2025
<
>
  • Eksplodirali troškovi stanovanja u EU
    Eksplodirali troškovi stanovanja u EU
    Između 2015. i 2024. godine, cijene nekretnina u EU-u porasle su za 53%, a u nekim su zemljama troškovi čak utrostručeni.
    09.05.2025.
  • Starbucks bi mogao prodati poslovanje u Kini
    Starbucks bi mogao prodati poslovanje u Kini
    Starbucks Corp kontaktirao je tvrtke s privatnim kapitalom, tehnološke tvrtke i druge dok razmatra opcije za svoje kinesko poslovanje, uključujući moguću prodaju udjela, prema izvorima upoznatima s tim pitanjem.
    09.05.2025.
  • Liderstvo je poziv, a ne samo funkcija
    Liderstvo je poziv, a ne samo funkcija
    Druga konferencija o liderstvu „Slijedi svoj poziv“, održana u organizaciji Centra Ignacije, okupila je brojne sudionike u prepunom Kraš Auditoriju u Zagrebu.
    09.05.2025.
  • Trump će prihvatiti skupocjeni katarski poklon; evo o čemu se radi
    Trump će prihvatiti skupocjeni katarski poklon; evo o čemu se radi
    Predsjednik Donald Trump priprema se primiti luksuzni mlažnjak od kraljevske obitelji Katara, koji će koristiti kao Air Force One, potvrdila su četiri izvora upoznata s planiranjem za NBC News.
    09.05.2025.
  • Premium smještaj hrvatskom turizmu u 2024. donio 1,4 milijarde eura
    Premium smještaj hrvatskom turizmu u 2024. donio 1,4 milijarde eura
    Procijenjeni prihod od premium smještajne ponude, koja uključuje hotele, kampove, vile i marine, prošle godine u Hrvatskoj bio je 1,4 milijarde eura.
    09.05.2025.
  • Stellar Boutique Modules: U centru Zagreba novi lifestyle hotel 
    Stellar Boutique Modules: U centru Zagreba novi lifestyle hotel 
    Centar Zagreba uskoro će dobiti novi hotel koji mijenja paradigme o dizajnerskim hotelima i pruža jedinstveno iskustvo povezivanja s urbanom kulturom grada.
    09.05.2025.
  • Puma srezala marže u prvom kvartalu
    Puma srezala marže u prvom kvartalu
    Sportski brend Puma u četvrtak je izvijestio o padu profitne marže u prvom tromjesečju i stagnaciji prodaje u prvom tromjesečju, jer tvrtka smanjuje troškove u pokušaju da preokrene svoje poslovanje.
    09.05.2025.
  • Njemački trgovci smanjuju cijene električnih vozila
    Njemački trgovci smanjuju cijene električnih vozila
    Popusti na električna vozila (EV) u Njemačkoj porasli su u travnju, a prosječno sniženje dosegnulo je 16,7%, što je porast od 1,8 postotnih bodova u odnosu na ožujak, prema riječima vodećeg stručnjaka Ferdinanda Dudenhöffera.
    09.05.2025.
  • Talijanski inženjer ima ideju kako spasiti Veneciju od potonuća
    Talijanski inženjer ima ideju kako spasiti Veneciju od potonuća
    U posljednjih stotinu godina potonula je za oko 25 centimetara, a prosječna razina mora od 1900. porasla je za gotovo 30 centimetara.
    09.05.2025.
  • Citi del Sol: Kako je neslavno završio eksperiment u Málagi
    Citi del Sol: Kako je neslavno završio eksperiment u Málagi
    Godine 2022., dok su se mlađi investicijski bankari žalili na izgaranje zbog rekordnog procvata u sklapanju poslova, Citigroup je imao rješenje za privlačenje i zadržavanje talenata: bolju ravnotežu između poslovnog i privatnog života radeći u Malagi.
    09.05.2025.

Najčitanije

ODLUKE

Elan privremeno zaustavlja proizvodnju plovila zbog zaostataka u narudžbi

DOGAĐAJI

Drugi Finance.Weekend: Festival povezivanja i mogućnosti

AMBICIJE

Trump: Želim sastanak s Putinom što prije 

POTEZI

Merz ukida funkciju posebnog izaslanika za zapadni Balkan

LOŠE VIJESTI

Petrokemija zatvara pogone i otpušta radnike

STANOVANJE

Eksplodirali troškovi stanovanja u EU

LA LIGA

Barcelona je prvak Španjolske

OTKRIĆA

Marco Rubio otkrio koliko će svaka članica NATO-a morati uložiti u obranu

Banner sekcija Najčitanije - Detalji vijesti - test banner
  • Impressum
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uvjeti korištenja
svijet.hr

Copyright (c) svijet.hr. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.  |  Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće

Kolačiće koristimo za prilagođavanje sadržaja i oglasa, za pružanje značajki društvenih medija i za analizu prometa. Također dijelimo informacije o vašoj upotrebi naše web-lokacije s našim društvenim medijima, oglašivačkim i analitičkim partnerima koji ih mogu kombinirati s drugim informacijama koje ste im dali ili koje ste prikupili iz upotrebe svojih usluga.
Prihvaćam sve kolačiće Prihvaćam odabrane Postavke kolačića Ne prihvaćam