Rebranding dolazi deset godina nakon posljednje promjene vizualnog identiteta i logičan je korak u razvoju kompanije koja danas zapošljava više od 850 stručnjaka.
Središnji element novog vizualnog identiteta je Priority Star, dinamička ilustracija koja se ažurira svakih deset minuta i u stvarnom vremenu prikazuje zahtjeve za podrškom i sigurnosna upozorenja. Taj interaktivni prikaz pulsira kao digitalno srce kompanije, simbolizirajući 24/7 prisutnost i spremnost da našim korisnicima budemo podrška – uvijek i svugdje.
"Rebranding je više od promjene logotipa – to je odraz našeg identiteta danas i smjera u kojem idemo. Kroz novi vizualni izraz želimo dodatno učvrstiti poziciju Spana kao stručnog IT partnera koji svojim znanjem, iskustvom i odgovornošću pomaže korisnicima da rastu i budu sigurni u dinamičnom digitalnom okruženju današnjice“, izjavio je Nikola Dujmović, predsjednik Uprave Spana.
Partner u cijelom procesu izrade novog vizualnog identiteta bila nam je agencija za tržišno komuniciranje Bruketa&Žinić&Grey, a kreativni tim predvodio je kreativni direktor Davor Bruketa.
"Span je kompanija koja, uz tehnološku izvrsnost, stavlja snažan fokus na partnerski odnos i korisničku podršku dostupnu 24/7. Vizualni identitet zato, uz logotip, uključuje i Priority Star – infografiku koja u stvarnom vremenu prikazuje puls Spana tijekom 24-satnog perioda. Svaki zaposlenik i svaki klijent u svakom trenutku vidi što se događa unutar Spana – transparentno, jasno i precizno.
Danas, kada su kibernetička sigurnost i kontinuirana dostupnost IT sustava kralježnica svakog ozbiljnog biznisa, od presudne je važnosti imati partnera poput Spana – partnera koji vam stalno čuva leđa”, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi vizualni identitet omogućuje nam veću konzistentnost i prepoznatljivost te jasno komunicira naše ključne vrijednosti – stručnost i inovativnost, brižnost, iskrenost i transparentnost.