Zalando i ABOUT YOU će se udružiti kako bi bolje služili potrebama kupaca i partnera kroz svoje kombinirane i različite B2C i B2B ponude, omogućujući kombiniranoj grupi da pokrije veći udio europskog modnog i životnog tržišta e-trgovine.
Kompanije su sklopile konačni ugovor o poslovnom spajanju prema kojem Zalando namjerava podnijeti dobrovoljnu ponudu na javnom natječaju za stjecanje do 100% temeljnog kapitala ABOUT YOU.
Visoka premija
Zalandova ponuda za javno nadmetanje od 6,50 eura po dionici ABOUT YOU predstavlja premiju od 12 posto na srednju ciljanu cijenu analitičara od 5,80 eura i premiju od 107 posto na tromjesečnu prosječnu cijenu dionice ABOUT YOU ponderiranu na temelju volumena 10. prosinca 2024., omogućujući ostvarenje značajne vrijednosti za postojeće dioničare. Očekuje se da će se transakcija zatvoriti u ljeto 2025., uz dobivanje relevantnih regulatornih odobrenja.
Ukupno se vrijednost akvizicije procjenjuje na 1,3 milijarde dolara.
Upravni odbor i nadzorni odbor ABOUT YOU pozdravljaju stratešku transakciju, koja okuplja dva tima predvođena osnivačima sa snažnim kulturnim uklapanjem, poduzetničkim iskustvom i visoko komplementarnim sposobnostima. Uz uvid u ponudu koju Zalando objavi, Uprava i Nadzorni odbor ABOUT YOU namjeravaju preporučiti dioničarima da prihvate ponudu. Tri osnivača i člana upravnog odbora ABOUT YOU Sebastian Betz, Tarek Müller i Hannes Wiese predani su prihvaćanju ponude i nastavku uspješnog rada na svojim trenutnim pozicijama.
Sinergijski efekti
Glavni dioničari ABOUT YOU Otto Grupa, Otto Family, HEARTLAND i Uprava ABOUT YOU sklopili su obvezujuće ugovore o prodaji svojih dionica ABOUT YOU, koje predstavljaju oko 73 posto temeljnog kapitala ABOUT YOU, putem prihvaćanja javne ponude ili odvojeno, Zalandu.
“Redefiniranje modne i lifestyle kupnje stvaranjem najboljeg mogućeg iskustva za kupce i partnere uvijek je pokretalo oba naša tima. Uzbuđen sam zbog toga kako ćemo zajedno moći pokriti veći udio tržišta mode i lifestylea,” rekao je Robert Gentz, suizvršni direktor i suosnivač Zalanda.
“U B2C-u kupcima i robnim markama možemo ponuditi različita i bogata kupovna iskustva. U B2B, kombiniranjem naših komplementarnih softverskih mogućnosti, Tradebyte i SCAYLE, stvorit će se još napredniji operativni sustav za e-trgovinu koji robnim markama i trgovcima omogućuje upravljanje njihovim višekanalnim poslovanjem diljem Europe i šire.”
Operacije ABOUT YOU dodaju razmjere i komplementarne mogućnosti, a također igraju ulogu u Zalandovoj strategiji ekosustava, objavljenoj u ožujku 2024., za izgradnju paneuropskog modnog i životnog ekosustava e-trgovine oko dva vektora rasta, B2C i B2B, za produbljivanje odnosa s kupcima i partneri. Transakcija dolazi s uvjerljivim prilikama za stvaranje vrijednosti koje dvije tvrtke, koje rade u istoj industriji, mogu stvoriti suradnjom u širokom rasponu područja kao što su B2B, logistika, plaćanja i komercijalna suradnja. Dugoročno, Zalando cilja na značajnu sinergiju EBIT Grupe od oko 100 milijuna eura godišnje.
Strateški ciljevi
Podržavajući uvjerenje uprave u stvaranje vrijednosti ove transakcije, Zalando potvrđuje svoje srednjoročne izglede i za kombiniranu grupu. Očekuje se da će Zalando, uključujući ABOUT YOU, rasti GMV i prihode do 2028. uz petogodišnju složenu godišnju stopu rasta između 5% i 10%. Kombinirana tvrtka očekuje prilagođenu EBIT maržu u 2028. u rasponu od 6% do 8%, što će dovesti do značajnog povećanja apsolutne dobiti stvaranjem kombinirane grupe u većem opsegu.
Zajedno, Zalando i ABOUT YOU imaju za cilj dugoročno pokriti veći udio europskog modnog tržišta vrijednog 450 milijardi eura od prethodnog cilja.